چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانكو:‌ با حمایت هواداران مقابل نفت برنده‌ایم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ بازی فردا مقابل تیم نفت تهران قطعا بازی سختی است زیرا آنان قصد دارند بهترین نتیجه را مقابل سرخپوشان به دست آورند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برانكو ایوانكوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال كشور، افزود: باید پیش از هر چیز از بازیكنان تشكر كنم كه در اهواز مقابل استقلال این شهر بسیار با شخصیت بازی كردند و در چنین شرایطی به پیروزی رسیدند و در حقیقت در فضایی سخت و برابر هجمه ای از سوی هواداران این تیم پیروزی را به دست آورند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنین از هواداران پرسپولیس به عنوان یار دوازدهم تیم قدردانی كردو گفت:‌ هواداران با حمایت های خود حتی در زمانی كه امكان آسیب دیدگی داشتند، از حمایت تیم دست برنداشتند.

برانكو اضافه كرد:‌ همچنین جا دارد از هواداران كه برای تماشای دیدار پرسپولیس و نفت به ورزشگاه می آیند، تشكر كنم و امیدوارم در بازی مقابل تیم نفت نتیجه خوبی كسب كنیم. درحقیقت بازیكنان در زمین و هواداران روی سكوها به عنوان یار دوازدهم با هم بازی می كنند.

وی ادامه داد:‌ همه مطلع هستیم كه باقی دیدارهایی كه در پیش داریم، برای قهرمان شدن یا نشدن است اما بازیكنان با شخصیت خود تمام تلاش شان را برای رسیدن به قهرمانی و گرفتن جشن قهرمانی به كار می گیرند.

و من هم امیدوارم كه عملكرد موفقی داشته باشیم تا پیروزی را جشن بگیریم.

وی با اشاره به مصدومیت و محرومیت محسن بنگر، رامین رضائیان و رضا خالقی فر در بازی مقابل نفت، گفت: ‌قطعا نبود این بازیكنان مشكلاتی را برای تیم ایجاد می كند، اما محدودیتی برای پرسپولیس در این دیدار محسوب نمی شود و نگرانی برای رویارویی با نفت نداریم، زیرا بازیكنانی چون بابك حاتمی برای جانشینی این نفرات داریم كه می توانند برای موفقیت تیم اثر بخش باشند.

برانكو در پاسخ به این سئوال كه تیم نفت از نظر روحی در شرایط خوبی نیست و آیا این شرایط برای كسب موفقیت پرسپولیس موثر است یا خیر؟ گفت:‌ من به این صحبت ها و حاشیه بسنده نمی كنم زیرا مطمئن هستم اكثر بازیكنان نفت آماده هستند و با قدرت مقابل پرسپولیس به میدان می آیند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در خصوص اینكه تیم نفت اعلام كرده با پیروزی مقابل پرسپولیس راه آنان برای قهرمانی در لیگ برتر را سد می كنیم، گفت: ‌البته علی منصوریان با نتایج خوبی كه با نفت كسب كرده ثابت كرده كه مربی خوبی است، اما تصور می كنم این مربی فردا با تیم خودش بازی می كند و باور ندارم كه این تیم فردا بخاطر استقلال مقابل سرخپوشان بازی كند زیرا این تیم مقابل استقلال شكست را پذیرفت.

وی ادامه داد:‌ منصوریان تلاش می كند نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس بگیرد هر چند می دانیم منصوریان در گذشته بازیكن استقلال بوده است اما حالا وی سرمربی نفت است و برای موفقیت این تیم تلاش می كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016