چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

اتلتیکو با حذف بایرن مونیخ فینالیست اروپا شد

591621_526.jpg
اتلتیکو مادرید با کسب پیروزی در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان شد تا احتمالا بار دیگر دیدار نهایی را مقابل رقیب همشهری اش رئال مادرید برگزار کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار برگشت از ساعت 23 و 15 دقیقه بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به مصاف اتلتیکومادرید رفت.

دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه ویسنته‌کالدرون با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان سیمئونه خاتمه یافته بود.

دیدار برگشت با برتری کامل بایرن در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود بایرن مونیخ خاتمه یافت. در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت اتلتیکو مادرید با نتیجه 2 بر 2 و به دلیل گله زده در خانه حریف راهی فینال شد. هر دو تیم در این مسابقه جذاب اما یکطرفه، یک پنالتی خراب کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نیمه اول با حملات بایرن مونیخ آغاز شد اما این روند دوام زیادی نداشت و اتلتیکو توانست با قطع ارتباط بازیکنان میزبان از ایجاد خطر مقابل دروازه جلوگیری کند.

در ادامه بایرن از دقیقه 25 به بعد میدان‌داری را آغاز کرد و در نهایت از یک لحظه بی تمرکزی خیمنز در خط دفاع استفاده کرد و روی ضربه ایستگاهی آلونسو به گل رسید و یک دقیقه بعد می‌توانست این نتیجه را به 2 برابر افزایش دهد که اوبلاک دروازه اتلتیکو با مهار ضربه پنالتی مولر ناجی شد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن خاتمه یابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016