پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

رئال در فینال: مادرید قلب تپنده فوتبال اروپا

تهران - ایرنا- كهكشانی های رئال مادرید جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را كسب كردند تا برای رسیدن به جام قهرمانی به مصاف همشهری خود یعتی اتلتیكومادرید بروند.

به گزارش ایرنا، در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا تیم رئال مادرید اسپانیا در حالی میزبان منچسترسیتی انگلیس در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو بود كه دو تیم در بازی رفت به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در چند دقیقه ابتدایی بازیكنان منچسترسیتی بر توپ و میدان تسلط بیشتری داشته، اما فرصتی برای گلزنی به دست نیاوردند.

دردقیقه هشتم، «وینسنت كمپانی» مدافع و كاپیتان منچسترسیتی به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت و «مانگالا» به میدان آمد كه این تعویض اجباری كار را برای میهمان مشكل كرد.

در ادامه مادریدی ها بازی را در اختیار گرفته تا در دقیقه بیستم به خواسته خود دست یابند.در این دقیقه، «گرت بیل» در محوطه جریمه منچسترسیتی صاحب توپ شد و با ضربه ای تماشایی از زاویه بسته توپ را درون دروازه حریف جای داد.

در دقیقه ۳۵، سرخیو راموس كاپیتان رئال مادرید دروازه نماینده انگلیس را گشود كه داور به دلیل آفساید آنرا مردود اعلام كرد.

در دقیقه ۴۴، پاس «كوین دی بروین» به «فرناندینیو» رسید تا این هافبك برزیلی بهترین فرصت را برای به ثمر رساندن گل تساوی منچسترسیتی به دست آورد كه ضربه او با كمترین اختلاف ممكن از دروازه مادریدی ها به بیرون رفت.

در نیمه دوم برتری رئال مادرید در كنترل بازی ادامه یافت و در دقیقه ۵۱ كار تیمی زیبای بازیكنان میزبان سبب شد تا «لوكا مودریچ» در فرصتی ایده آل برای گلزنی قرار بگیرد، اما این هافبك اهل كرواسی توپ را با بی دقتی از دست داد.

در دقیقه ۶۲، ارسال «تونی كروس» با ضربه سر «گرت بیل» همراه شد تا توپ به دیرك دروازه منچسترسیتی برخورد كند.

در دقایق باقی مانده تیم منچسترسیتی با وجود در اختیار داشتن نبض بازی نتوانست به گل تساوی دست یافته تا در نهایت این دیدار با برتری یك بر صفر كهكشانی های مادرید به اتمام برسد.

رئال مادرید در نهایت با برتری یك بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، مجوز حضور در فینال را كسب كرد.

سه شنبه شب، اتلتیكومادرید اسپانیا با از پیش روی برداشتن بایرن مونیخ آلمان، جواز حضور در فینال را كسب كرده بود.

با این اوصاف تیم های همشهری، رئال و اتلتیكو روز هشتم خردادماه برای رسیدن به جام قهرمانی در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف هم می روند.

این دو تیم در سال ۲۰۱۴ نیز برگزار كننده دیدار پایانی بودند كه رئال مادرید با كسب برتری توانست برای دهمین بار در این مسابقات معتبر به عنوان قهرمانی دست یابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016