شنبه 29 خرداد 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: کی‌روش وارد بازی خطرناکی شده است

سرمربی پرسپولیس در اظهارنظری تند نسبت به کارلوس کی روش مواضع خود را اعلام کرد و از شرایطی که برای بازیکنان ملی‌پوش این تیم شکل گرفته انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که امروز شاگردانش را برای تست بدنی به ایفمارک برده بود، نسبت به اقدامات کادرفنی تیم ملی مواضع تندی گرفت و اعلام کرد این شرایط برای ملی‌پوشانش را نمی پسندد.

تست اجباری مناسب است
این اولین گروه بازیکنانی است که تست پزشکی انجام می‌دهند. طبیعی است که سلامت بازیکنان اهمیت دارد و خدای ناکرده اگر مشکلی باشد پیشگیری شود. خوشحال هستم و به فدراسیون و سازمان لیگ تبریک می‌گویم خیلی خوب است که تست‌ها را اجباری کردند.

ایفمارک از اتفاقات تلخ گذشته جلوگیری می کند
این خیلی خوب است که بازیکنان مجبور می‌شوند در ایفمارک تست بدهند چرا که دیگر باعث می‌شود ما شاهد از دست دادن بازیکنانی چون هادی نوروزی و مهرداد اولادی نباشیم و کار بسیار خوبی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قرارداد محکمی با بازیکنان بسته ایم
من از باشگاه‌های دیگر خبر ندارم اما در مورد خودمان باید بگویم که سال گذشته و امسال تمام بازیکنانی که جذب شدند تست دادند و این موضوع باعث می شود که قرارداد محکم‌تری با آنها بسته شود.

کی‌روش نباید گروگان‌کشی کند
من واقعا از کی‌روش مأیوس شدم. او باید در خدمت فوتبال ایران باشد و بهترین خدمات را ارائه بدهد نه اینکه در خصوص بازیکن گروکشی کند. شما اگر بخواهید منطقی به موضوع نگاه کنید متوجه می شوید که بازیکن بدون تست دادن نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند و اجازه حضور در لیگ را نخواهد داشت.

کی‌روش وارد بازی خطرناکی شده است
برای من این اتفاق کمی عجیب بود و اگر واقعیت داشته باشد که یک مربی تیم ملی در مورد تست دادن بازیکنان اینگونه رفتار کند برایم عجیب است. کی‌روش وارد بازی‌های خطرناک شده و در خصوص بازیکنان گروکشی می‌کند. او می‌خواهد تصمیم بگیرد که چه تیمی از لیگ بیفتد و چه تیمی قهرمان شود. او مربی تیم ملی ایران است و تیم ملی برای او نیست و با احساس‌های میلیون‌ها ایرانی بازی می‌کند.

به ملی‌پوشان اجازه حضور در اردوی تیم ملی را نمیدهم
از طرف خود من باید بگویم که اجازه نمی‌دهم به اردوی تیم ملی بروند و طبیعی است از طرف باشگاه هم اقداماتی انجام خواهد شد و در مورد آنها کمیته انضباطی باشگاه تصمیم می‌گیرد. بازیکنان باید در اردو حاضر شوند چرا که از باشگاه پول می‌گیرند و در نهایت این باشگاه است که باید به آنها زمان استراحت، تمرین و سایر مسائل را بگوید.

بازیکنان باید به تعهد باشگاهی عمل کنند
بازیکنان مقصر هستند چرا که آنها باید به وظیفه حرفه‌ای خود عمل کنند. آنها از باشگاه پول می‌گیرند و باشگاه هم در مورد آنها باید تصمیم بگیرد. یک زمانی است که تاریخ فیفا اعلام می‌شود و باید بازیکنان ملی‌پوش در خدمت تیم ملی قرار بگیرند. در این زمان باشگاه‌ها هم افتخار می‌کنند که بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهند.

سورپرایز نداریم، می‌خواهیم در هر سه جام موفق باشیم
ما در حال حاضر در حال تکمیل تیم هستیم و پر واضح است که انتظارات هواداران خود را هم به خوبی می‌دانیم. طبیعی است که می‌خواهیم بهترین تیم را تشکیل دهیم. جاه‌طلب هستیم و امسال قصد داریم در بالاترین رتبه قرار بگیریم. می خواهیم هم در لیگ قهرمانان آسیا هم جام حذفی و هم لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

جذب کاوه رضایی؟
همانطور که گفتم ما در حال تکمیل تیم هستیم. برخی مسائل در این موضوع به ما ربط دارد و برخی دیگر از حیطه ما خارج است. در هر حال سعی می‌کنیم که بهترین تصمیم‌ها را برای تیم اتخاذ کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016