چهارشنبه 9 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

نامه تامل برانگیز یک معلم آرژانتینی به لیونل مسی

سایت ورزش سه - بعد از شکست آرژانتین مقابل شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا، مسی اعلام کرد دیگر برای آرژانتین به میدان نخواهد رفت؛ تصمیمی که واکنش های زیادی را به همراه داشت و حتی رئیس جمهوری آرژانتین و دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال این کشور، از او خواستند در تصمیمش تجدید نظر کند.

در این بین، یک معلم زن آرژانتینی هم نامه ای خطاب به مسی نوشت و از او خواست برای اینکه شاگردانش، ایمانش به او به عنوان اسطوره زندگی شان، را از دست ندهند، بار دیگر برای آرژانتین به میدان برود.

یک معلم زن آرژانتینی نامه ای خطاب به مسی نوشت و از او خواست برای اینکه دانش‌آموزانش، ایمانشان را به او به عنوان اسطوره زندگی‌شان، از دست ندهند، بار دیگر برای آرژانتین به میدان برود.

در بخشی از این نامه که در شبکه‌های اجتماعی آرژانتین به طور گسترده‌ای منتشر شده، آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


" تسلیم نشو! پیراهنی که به رنگ پرچم کشورمان است را کنار نگذار زیرا وقتی آن پیراهن را به تن می‌کنی، نماینده همه ما آرژانتینی‌ها هستی. همه ما منتظر مدال و جام نیستیم تا به خاطر اینکه یکی از ما هستی، احساس غرور کنیم.
لطفا کاری نکن که شاگردانم فکر کنند دوم شدن، شکست است و اینکه ارزش یک انسان، به خاطر پر بردن تالار افتخاراتش است و یا اینکه شکست خوردن در یک بازی، از دست دادن افتخار است.

شاگردان من باید درک کنند که قهرمانان نجیب که می توانند پزشکان، سربازان، معلمان یا بازیکنان فوتبال باشند، آنهایی هستند که تمام تلاش شان را به خاطر دیگران انجام می دهند؛ هرچند می دانند که بقیه شاید چندان برای کار آنها ارزش قائل نشوند؛ می دانند که اگر یک جام ببرند، آن متعلق به همه خواهد بود اما اگر شکست بخورند، تنها خودشان مقصر هستند. همه در مورد جسارت صحبت می کنند اما من به قدرت قلب تو ایمان دارم."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016