چهارشنبه 16 تیر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

لیونل مسی و پدرش به جرم فرار مالیاتی به ۲۱ ماه زندان محکوم شدند


لیونل مسی و پدرش در دادگاه

بی بی سی ـ به گزارش رسانه‌های اسپانیا لیونل مسی ستاره آرژانتینی و پدرش به جرم فرار مالیاتی به ۲۱ ماه حبس محکوم شده‌اند.

این بازیکن آرژانتینی و خورخه مسی، پدرش، به جرم کلاهبرداری از دولت اسپانیا و فرار از پرداخت بیش از ۴ میلیون یورو مواجه باید دو میلیون و سیصد هزار جریمه به دولت پرداخت کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستانی اسپانیا خورخه مسی را به استفاده از شرکت‌های خارجی برای فرار از پرداخت مالیات محکوم کرده است. این شرکت‌ها در بلیز و اوروگوئه ثبت شده‌اند.

مسی با توجه به اینکه برای اولین بار مرتکب چنین جرمی شده و دوران محکومیت او هم زیر دو سال است، به زندان نخواهد رفت ولی در صورت تکرار حکمش اجرا خواهد شد.

خورخه مسی پدر او به جرمی مشابه به ۲۱ ماهه زندان و پرداخت یک میلیون و هفتصد هزار دلار محکوم شده ولی به بر اساس قوانین اسپانیا به خاطر نداشتن سوء سابقه می تواند از آزادی مشروط استفاده کند.

درجریان محاکمه لیونل مسی تاکید کرده بود که او هیچ اطلاعی در مورد مدیریت فعالیت‌های اقتصادی خود نداشته و تمرکزش روی فوتبال بوده است.

از سوی دیگر خورخه مسی هم مدعی شده بود که او هم اطلاع کافی از فعالیت‌هایی سازمان یافته در مورد فرار مالیاتی نداشته و مشاوران مالیاتی را در این مورد مقصر معرفی کرده است.

لیونل مسی پس از باخت آرژانتین در فینال کوپا آمریکا از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. او که ۵ بار جایزه بهترین بازیکن فیفا را کسب کرده، یکی از ثروتمندترین ورزشکاران جهان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016