جمعه 9 مهر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پرسپولیس به تیم دسته دومی باخت

2016_9_30_16_43_53.jpg
پرسپولیس در جام حذفی نتوانست قشقایی شیراز را در ضربات پنالتی شکست دهد و خیلی زود از این مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو تیم قشقایی و پرسپولیس در مرحله سوم جام حذفی از ساعت 15 کار خود را در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز کردند که این بازی یا تساوی یک - یک در 90 دقیقه به وقت اضافه کشیده شد. محمدجواد زارعی دقیقه 10 برای میزبان و پریمیوف در دقیقه 60 برای پرسپولیس گل زدند.

در دو نیمه وقت‌های اضافی، پرسپولیس فشار زیادی روز دروازه میزبان خود وارد آورد اما نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد. تیم قشقایی نیز همچنان در دفاع از دروازه‌اش موفق عمل کرد تا دو تیم با همان نتیجه تساوی یک - یک به کارشان در 120 دقیقه پایان دهند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد که در نهایت قشقایی با برتری 6 بر 5 در صربات پنالتی ( در مجموع 7 بر 6) به برتری رسید و حریف آینده‌سازان برق شیراز در مرحله بعد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ترکیب قشقایی: علی اسدی، محسن رضوی پوریان، حسین کوشکی، حمید سفیدگری، محمد شریف‌زاده، مهدی شریفی، سهیل نیک‌نام(88-مجید چابک)، هادی مرادی، محمدعلی نگارنده(120-مسعود اسدی)، محمدجواد زارعی و هادی خادم(68- فرزاد رضایی).

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، محسن ربیع‌خواه، محمدامین آرام‌طبع(69- شهاب زاهدی)، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، احمد نورالهی، امید عالیشاه(46-فرشاد احمدزاده)، ولادیمیر پریمیوف و علی علیپور(84- احسان علوان‌زاده).

شهاب زاهدی‌فر داور این دیدار به هادی خادم، فرزاد رضایی و علی اسدی از قشقایی و فرشاد احمدزاده و شهاب زاهدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
در ضربات پنالتی، برای قشقایی، محمدجواد زارعی، مجید چابک، محسن رضوی‌پوریان و مهدی شیری به گلزنی پرداختند اما مسعود اسدی پنالتی خود را به تیر دروازه پرسپولیس کوبید.

همچنین برای پرسپولیس حسین ماهینی، احمد نورالهی، ولادیمیر پریمیوف، محسن مسلمان از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند اما کمال کامیابی‌نیا ضربه آخر و پنالتی پنجم تیم را به دست دروازه‌بان زد و از دست داد.

در ادامه، هادی مرادی برای قشقایی گل زد و فرشاد احمدزاده نیز ضربه پنالتی پرسپولیس را به گل تبدیل کرد. محمد شریف‌زاده هفتمین ضربه پنالتی قشقایی را خلاف جهت حرکت دروازه‌بان به گل بدل کرد و شهاب زاهدی از پرسپولیس را مهار کرد تا قشقایی برنده این بازی بوده و پرسپولیس را از جام حذفی، حذف کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016