چهارشنبه 12 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

فیفا بر اساس شکایت قطر، نکونام، آزمون و حاج‌صفی را محروم کرد


جنجال و تنش در جریان دیدار ایران ـ قطر در ورزشگاه آزادی

در حالیکه کمیته انضباطی فیفا درباره اتفاق های بازی ایران و قطر حکم صادر کرده است، فدراسیون فوتبال سعی کرده تا با صدور اطلاعیه حکم انضباطی بازی ایران و قطر را ابلاغ کند. در صدور این احکام شکایت فدراسیون فوتبال قطر و همچنین گزارش ناظر بازی تاثیرگذار بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سایت فدراسیون فوتبال ایران در این باره نوشته است:« پس از دیدار ایران مقابل قطر که با پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی همراه شد، فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران آرای صادره خود را درباره این بازی به این شرح اعلام کرد:

۱- یک جلسه محرومیت تأیید شده سردار آزمون
۲- یک جلسه محرومیت تأیید شده احسان حاج‌صفی
۳- سه جلسه محرومیت تأیید شده جواد نکونام
۴- به سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان شامل پژمان منتظری که نامش در گزارش‌های اولیه ارسالی ناظر بازی به مقامات فیفا و AFC اشاره‌های متعدد شده بود، محرومیتی تعلق نگرفت.

البته توجیه فدراسیون فوتبال هم درباره صدور احکام جالب است چرا که هر حکمی که در این باره ارسال شود برای هر دو فدراسیون فرستاده می شود.

ادامه اطلاعیه فدراسیون فوتبال را بخوانید:« فدراسیون فوتبال ایران اطلاعی از نامه محرومیت‌های احتمالی ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال قطر در خصوص حوادث این دیدار ندارد، از این رو ضمن تأکید بر این نکته که این اطلاعیه صادر شده تنها مرجع مورد قبول فدراسیون در اطلاع‌رسانی احکام صادره به حساب می‌آید اعلام می‌دارد سایر اظهارنظرها در این خصوص وجاهت نداشته و پس از بررسی و تحلیل‌های لازم، در نشستی خبری با حضور مقامات فدراسیون فوتبال، اطلاعات مرتبط در اختیار رسانه‌های محترم قرار خواهد گرفت.»

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا فیفا برای فدراسیون فوتبال قطر اصلا حکمی صادر کرده یا نه و اگر صادر کرده میزان محرومیت ها و جریمه ها چقدر بوده است. اگر این محرومیت ها از بازی آینده اعمال شوند تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر علیرضا بیرانوند، وحید امیری، پژمان منتظری و احتمالا وریا غفوری که مصدوم هستند، سردار آزمون و احسان حاج صفی را هم در اختیار نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016