سه شنبه 25 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پیروزی کره جنوبی بر ازبکستان و تساوی چین و قطر


رستگاری کره‌ای‌ها مقابل ازبکستان

فوتبال کره بازی باخته مقابل ازبکستان را به پیروزی ۲ بر یک تبدیل کرد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار از گروه A انتخابی جام جهانی روسیه، کره جنوبی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه جام جهانی سئول میزبان ازبکستان بود که توانست این دیدار را با حساب ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در این دیدار ابتدا مارات بیکمایف در دقیقه ۲۵ برای ازبکستان گلزنی کرد اما این پایان کار نبود و کره‌ای‌ها در دقایق ۶۷ و ۸۵ توسط نام تائه‌هی و کوجای‌چول به گل رسیدند.

***

تساوی تیم‌های ملی چین و قطر
«لیپی» هم کاری برای چینی‌ها نکرد

دیدار تیم‌های ملی فوتبال چین و قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال چین در خانه خود به مصاف تیم قطر رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید. این اولین بازی مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی با تیم ملی چین بود.

چین و قطر از حریفان ایران در گروه A این رقابتها هستند.با این نتیجه چین ۲ امتیازی شد و در قعر جدول باقی ماند. قطر هم با این تساوی، چهار امتیازی شد ولی به خاطر تفاضل گل کمتر، در رده پنجم باقی ماند.

ـــــــــ
در پایان دور رفت دیدارهای گروه اول، ایران با ۱۱ امتیاز در صدر است، کره جنوبی با ۱۰ امتیاز در رده دوم و ازبکستان با ۹ امتیاز در رده سوم قرار دارند. تیم‌های سوریه، قطر و چین هر کدام به ترتیب با پنج، چهار و دو امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016