شنبه 20 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پدیده مشهد 1 - پرسپولیس 2؛ بازگشت به صدر

01162660.jpg
شاگردان برانکو ایوانکوویچ از آخرین فرصت خود در این بازی به خوبی سود بردند تا با گل وحید امیری به صدر جدول بازگردند.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو در آخرین دقایق بازی با تعویض های خود توانست به اولین پیروزی مقابل پدیده مشهد و رضا مهاجری دست یابد تا بار دیگر صدر جدول را از آن خود کند.

پرسپولیس که در دو دیدار قبلی خود نتوانسته بود پدیده را شکست دهد در این بازی توانست از حریف پیش بیفتد اما یوسفی خیلی زود بازی را به تساوی کشاند اما این احمد نوراللهی بود که با ارسال کرنر خود زمینه پیروزی این تیم را فراهم کرد تا پرسپولیس به صدر جدول بازگردد و طلسم شکست ناپذیری حریف را نیز بشکند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شرح گل‌ها:

پدیده مشهد 0 پرسپولیس 1: ( دقیقه 21، مهدی طارمی): موقعیت کرنر برای پرسپولیس روی حرکت مسلمان و رضاییان در نهایت با ارسال وینگر راست پرسپولیس همراه شد که طارمی درون شش قدم با ضربه سر آن را وارد دروازه کرد.

پدیده مشهد 1 پرسپولیس 1 : ( دقیقه 22، محسن یوسفی): روی یک ضدحمله یونس شاکری صاحب فرصت شد که ضربه اولش توسط مدافعان بلوک شد و در برگشت این بازیکن با پاسی دیدنی محسن یوسفی را راهی دروازه کرد که با اشتباه کامیابی نیا و سیدجلال حسینی در مهار یوسفی، این بازیکن موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند.

پدیده مشهد 1 پرسپولیس 2: (دقیقه 2+90، وحید امیری): احمد نوراللهی در آخرین دقایق بازی با ارسال کرنر خود و با تاثیری که علیپور در میانه راه داشت با ضربه سر وحید امیری در آستانه دروازه خالی به گل برتری و سه امتیازی خود دست یافت.

شرح بازی:

پرسپولیس با علم اینکه تنها در صورت پیروزی مقابل پدیده بار دیگر به صدر جدول بازخواهند گشت بازی را هجومی شروع کرد و توانست به گل برتری نیز دست یابد. اما پدیده خیلی زود توسط محسن یوسفی و روی اشتباه مدافعان این تیم به گل تساوی دست یافتند. در ادامه حملات پدیده ای ها ثمری در پی نداشت تا نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یابد. پرسپولیس در نیمه دوم با استفاده از سرعت و تکنیک بازیکنان خود بارها روی محوطه جریمه فرصت به دست آورد که شهاب گردان مانع بزرگی برای آنها بود اما این مقاومت در ثانیه های پایانی با اشتبلاه مدافعان پدیده و غافلگیری آنها در مهار امیری این بازیکن را در شش قدم در آستانه دروازه خالی قرار داد تا او دروازه شهاب گردان را باز کنند و دومین سه امتیاز پیاپی را به نام پرسپولیس با گلزنی خود کند.

بهترین بازیکن:

وحید امیری وینگر ملی پوش پرسپولیس در بازی امروز فوق العاده کار کرد و زمینه ساز پیروزی قرمزپوشان شد اما در تیم پدیده هم ابوالحسن جعفری و شهاب گردان هر دو عالی کار کردند و اگر بازی با تساوی به پایان می رسید شایسته عنوان بهترین بازیکن میدان بودند.

اتفاق ویژه:

این اولین پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده از زمان حضور این تیم در لیگ برتر بود. پرسپولیسی ها که با یک روز تاخیر مقابل حریف سرسخت خود قرار گرفته بودند به دراماتیک ترین شکل ممکن بازی را تمام کردند تا با این 3 امتیاز دوباره صدرنشین لیگ بشوند. برای آنها خبر خوب گلزنی طارمی و بازیابی علیپور و نوراللهی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016