یکشنبه 23 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنترل بر دسترسی کودکان به دنیای مجازی میسر شد، مهر

نرم افزار کنترل دسترسی کودکان به دنیای مجازی و امکان زمان بندی این دسترسی ویژه خانواده های ایرانی به بازار آمد.

به گزارش خبرنگار مهر ، امروزه اینترنت به عنوان بخشی از زندگی بشر درآمده و تصور جهانی بدون اینترنت بسیار سخت خواهد بود. براین اساس کمتر کسی پیدا می‌شود که با کامپیوتر سر و کار داشته باشد و از اینترنت استفاده نکند.
در این میان یکی از نیازهایی که کاربران رایانه همواره به دنبال آن هستند ابزاری برای کنترل بر روند اتصال کامیپوترشان به اینترنت و همچنین محدود کردن دسترسی افراد مختلف جهت اتصال به شبکه جهانی اینترنت است.

ممکن است بسیاری از والدین بخواهند دسترسی فرزندانشان را در ساعتی از روز به اینترنت محدود سازند و یا آنکه در یک سازمان و یا یک شرکت اداری برخی از سرویس‌های اینترنت همانند گفتگوی اینترنتی و بازی‌‎های کامپیوتری آنلاین برای کارمندان غیرفعال باشد چرا که فعال بودن این قابلیت‌ها می‌تواند باعث صرف هزینه‌های بیهوده برای شرکت و پایین آوردن راندمان کاری باشد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با استفاده از نرم افزار" iNet Protector" والدین به راحتی می‌توانند ساعات استفاده فرزندان از اینترنت را محدود کرده و امکان دسترسی به سایت‌های مضر را برای آنان غیرممکن سازند و همچنین مدیران شرکت‌ها می‌توانند جلوی استفاده ناصحیح از اینترنت را که باعث اتلاف زمان کارمندان می‌شود به راحتی کنترل کنند.

از دیگر امکانات این نرم‌افزار امکان زمان‌بندی دسترسی به اینترنت است. بدین ترتیب می‌توان ساعاتی را مشخص کرد که تنها سیستم در آن زمان‌ها قادر باشد به اینترنت متصل شود و در زمان مشخص شده به صورت خودکار ارتباط با اینترنت محدود شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار که در مجموعه نرم افزاری "کینگ پرند" موجود است امکان فیلتر کردن برخی از سایت‌ها و نرم‌افزارها است بدین ترتیب که والدین می‌توانند فقط برای برخی از نرم‌افزارهای خاص همانند برنامه‌های دریافت و ارسال ایمیل مجوز اتصال به اینترنت را صادر کرده و یا آنکه برخی از آدرس‌های اینترنتی مشخص را فیلتر کنند تا امکان دسترسی به آن‌ها امکان پذیر نباشد.

جلوگیری از پاک شدن برنامه توسط کاربران از روی سیستم از دیگر ویژگیهای این نرم افزار است بدین ترتیب که تنها دارنده کلمه عبور می‌تواند نرم‌افزار را از روی سیستم پاک کرده و غیر فعال سازد.

هم اکنون نسخه رایگان و محدود این نرم‌افزار به راحتی از طریق سایت سازنده آن یعنی http://www.blumentals.net قابل دریافت است و کاربران می توانند در صورت تمایل برای بهره مندی از نسخه کامل آن بدون محدودیت زمانی، این نرم‌افزار را از گروه Network Tools در مجموعه نرم‌افزار پرند بر روی سیستم خود نصب کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016