دوشنبه 24 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

«فوربز» نوآورترين شرکت‌هاي دنيا را معرفي كرد

همكاران سيستم - نشريه بين‌المللي Forbes فهرست «نوآورترين شرکت‌هاي جهان» را به‌روز کرد و امسال شركت Salesforce توانست جايگاه نخست اين فهرست را از آن خود كند.

سال گذشته اپل اين عنوان را در اختيار داشت اما امسال به رتبه پنجم اين فهرست سقوط كرده است. شرکت‌هاي Amazon، Intuitive Surgical و QQ creator Tencent رتبه‌هاي دوم تا چهارم ليست را در اختيار دارند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شرکت گوگل موفق شده است رتبه هفتم اين ليست را از آن خود کند. از ديگر شرکت‌هاي مشهور در حوزه فناوري که نام‌شان در اين ليست به چشم مي‌خورد مي‌توان به Nintendo در رتبه بيستم، Adobe در رتبه پنجاه‌وچهارم، HTC در رتبه پنجاه‌وششم و Qualcomm در رتبه شصت‌ويکم اشاره کرد. شرکت مايکروسافت نيز رتبه هشتادوششم ليست را به خود اختصاص داده است.

نشريه بين‌المللي Forbes به طور دقيق توضيح نداده است که با چه معيارهايي رتبه هر يک از اين شرکت‌ها را تعيين كرده است. با وجود اين تاكيد شده است كه معيار اصلي اين نشريه تنها در نظر گرفتن توانايي مديرعامل شرکت و سيستم مديريت آن براي كسب سود بيشتر نبوده است بلكه تمركز بيشتر بر اين است كه استراتژي‌هاي محصول آنها چقدر منحصر به فرد و هوشمندانه است. شرکت‌هايي که توانسته‌اند شيوه‌هاي سنتي فعاليت‌ خود را پشت سر بگذارند، فراتر از چارچوب‌هاي خود رفته و رويكرد متفاوتي بيابند و شركت‌هايي كه تمايل بيشتري به تجربه كردن حوزه هاي نو داشته اند، رتبه‌هاي نخست ليست را به‌دست آورده‌اند.

شرکت Amazon همواره به ارايه خدمات نوين آنلاين در زمينه فروش کالا مشهور بوده و به تازگي فروشگاه اينترنتي رسانه‌اي راه‌اندازي کرده است. اين شرکت که پيش‌تر دستگاه کتابخوان الکترونيکي Kindle را عرضه کرده بود، هم‌اکنون خدماتي را از قبيل Instant Video و Appstore نيز در اختيار مشتريان خود مي‌گذارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016