پنجشنبه 17 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استفاده از سلولهای عصبی و انسولین زا برای درمان بیماری‌های صعب العلاج، مهر

دبیر اجرایی جشنواره و کنگره بین المللی رویان با تاکید بر اینکه در این کنگره در خصوص سلولهای بنیادی و طب ترمیمی بحث و بررسی می شود گفت: این کنگره تاکید ویژه ای بر روی سلولهای عصبی و سلولهای انسولین زا به منظور درمان بیماریهای صعب العلاج دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد رضا باغبان اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاح جشنواره و کنگره بین المللی رویان با بیان این مطلب افزود: در این کنگره 51 مقاله از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، اسپانیا، استرالیا، ایتالیا، کره، سنگاپور، برزیل، چین و ژاپن ارائه شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دبیر اجرایی کنگره بین المللی رویان با بیان اینکه از این تعداد 26 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در این دوره از کنگره 16 مقاله از میان مقالات پذیرفته شده به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر ارائه می شود.

اسلامی همچنین از برگزاری هفتمین کنگره زیست شناسی و فناوری های سلول های بنیادی خبر داد و خاطر نشان کرد: به طور همزمان هفتمین کنگره زیست شناسی و فناوری سلولهای بنیادی در دو بخش سلولهای بنیادی و طب ترمیمی برنامه ریزی شده که در آن در خصوص سلول های بنیادی ویژه بافتی، سلولهای پرتوان القایی، سلولهای بنیادی سرطانی، تمایز کنترل شده سلولهای بنیادی جنینی و بزرگسال و استفاده از نانوفناوری و مهندسی بافت در تحقیقات سلولهای بنیادی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به مقالات ارائه شده از سوی محققان خارجی خاطر نشان کرد: این مقالات در خصوص نقش سلولهای بنیادی در تحمل آلوگرافت و تولید ارگان از سلولهای پرتوان القایی می باشد.

دبیر اجرایی این کنگره همچنین اضافه کرد: در این کنگره تاکید ویژه ای بر روی سلولهای عصبی، سلولهای انسولین ساز، سلولهای قلبی و کبدی می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016