Wednesday, Jun 24, 2020

صفحه نخست » ضرب و شتم شدید متخصص بیهوشی در پیرانشهر

ایران اینترنشنال - در پی حمله خانواده یک بیمار فوت شده در اثر بیماری کرونا به پزشک متخصص بیهوشی بیمارستان «امام خمینی» در پیرانشهر این پزشک دچار شکستگی در چند نقطه بدن و آسیب‌های روحی شد.

افشین جعفرزاده، عضو هیات مدیره انجمن آنستزیولوژی و مراقبت‌های ویژه ایران،‌ روز چهارشنبه چهارم تیرماه در گزارشی اعلام کرد پزشک مضروب به قصد کشت مورد حمله قرار گرفت و «بسیار دیر» نجات داده شد.

001.jpg002.jpgجعفرزاده نوشته است وقتی پس از بستری بیمار مبتلا به کرونا و تعبیه حمایت تنفسی این پزشک برای ادامه درمان فراخوانده شد،‌ به دلیل مشغول بودن بر بالین بیمار جراحی سزارین پس از انجام عملیات احیا به بالین بیمار کرونا می‌رسد.

بنا بر این گزارش، وقتی این پزشک برای ادامه بیهوشی راهی اتاق عمل می‌شود، در مسیر بازگشت از سوی سه نفر از بستگان بیمار و چند نفر دیگر،‌ مورد ضرب و شتم شدید «به قصد کشت» و «با سلاح سرد» قرار می‌گیرد.

00009.jpgاو پس از بیهوشی از سوی کادر درمان به اتاق عمل منتقل شده و مورد درمان قرار می‌گیرد.

جعفرزاده نوشته که این پزشک دچار آسیب های روحی، شکستگی و خرد شدن کامل بینی، شکستگی استخوان گونه و آسیب‌های جدی به ناحیه چشم، گوش، پشت و برخی اعضای دیگر شده است.

سه تن از ضاربان از سوی پلیس در همین زمینه بازداشت شده‌اند.

پیشتر علی ترابی،‌ فرماندار پیرانشهر، نیز این موضوع را تایید کرده و گفته بود خانواده این بیمار ۳۳ ساله به بخشی از اموال بیمارستان هم آسیب رساندند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy