Thursday, Aug 1, 2024

صفحه نخست » درست در قلب ایران هنیه را زدند! کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_3.jpgدرست در قلب ایران، در تهران، اسماعیل هنیه یکی دیگر از رهبران تروریست‌های حماس را راهی بهشت کردند. یک قدرت‌نمایی چشم‌گیر.

در باره این روی‌داد زیاد خواهند گفت و نوشت و حکومت، رهبر و سرداران پوشالی نیز گنده‌گویی زیاد خواهند کرد ولی پرسش پایه‌ای و مهمی که حکومت اسلامی حتا اشاره‌ای به آن نمی‌کند این است که:


ـ چه کس یا کسانی گرای دقیق محل اقامت هنیه را گزارش داده است یا داده‌اند؟

ـ آیا جز رهبر، کسانی در بیت رهبر و مقام‌های بلند پایه از آن میان فرماندهان سپاه، کس دیگری از محل اقامت او آگاه بوده است؟

ـ آیا کسانی در خود حکومت اسلامی خواهان نابودی هنیه نبوده‌اند همآن‌گونه که آیت‌الله قاتل، رییسی را ازمیان برداشتند؟

پنهان‌کاری حکومت چون همیشه، به بازار شایعه دامن می‌زند، امری که حکومت خواستار آن است تا اصل خبر در میان هیاهوی کی‌بود، کی‌بود و هجوم شایعه‌ها گم شود. بنا بر خبرها زیاد نخاله نیز در اشکوب بالای همآن ساختمان بوده است. این خود پرسشی است که آیا او و یا دیگرانی که حتمن هم‌راه او بوده‌اند نیز آسیبی دیده‌اند یا نه؟
رهبر و سرداران پوشالی اینک دست به رجز‌خوانی و گفتن از گرفتن انتقامِ دردناک زده‌اند. من که جزو مخالفان این حکومت کودک‌کش اسلامی هستم و وضعم روشن است ولی آیا حتا هواداران اندک حکومت نیز از خود نمی‌پرسند که: اجرای تهدیدها و اقدامی مستقیم، و نه در پوشش نیروهای نیابتی، خطر ورود به جنگ با اسراییل و در پیِ آن بی‌تردید آمریکا را در پی نخواهد داشت؟ آن‌گاه حکومت با چه پشتوانه مردمی، نظامی، اقتصادی و سیاسی، که مورد بیزاری جهانی است، می‌تواند با برداشت‌های ابلهانه گام در راه جنگ بگذارد؟
حقیقت ماجرا این‌است که حکومت، تروریست‌های حماس و حزب‌الله با برآوردهای نادرست و یورش وحشیانه به اسراییل و آن جنایت‌ها، گمان نمی‌بردند که با چنین پاسخ خرد‌کننده‌ای از اسراییل ‌رو‌به‌رو شوند و به چه‌کنم، چه‌کنم گرفتار شوند. شوربختانه به سبب پنهان شدن تروریست‌ها در میان مردم غزه و در آموزشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و ساختمان‌های مسکونی بسیاری از مردم و کودکان بی‌گناه غزه نیز قربانی این نقشه پلید حکومت اسلامی و حماس شده‌اند.
اکنون رهبر متوهم و سرداران پوشالی بدانند که اندکی بی‌خردی و برداشتنِ گامی نادرست گذشته از نابودی خود حکومت، همه زیرساخت‌های ایران نیز اگر نابود نشود آسیب‌های فراوانی خواهد خورد.
این ضربه‌های دردناک که به حکومت اسلامی وارد می‌شود و زلزله در حکومت می‌افکند، نتیجه بیش از چهاردهه تربیت تروریست و آدمکش و شرارت در منطقه و جهان است که گام‌به‌گام حکومت را به سوی نابودی نهایی به پیش می‌راند که گفته‌اند: خود کرده را تدبیر نیست!

کوروش گلنام



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy