Thursday, Aug 8, 2024

صفحه نخست » ایران سکولار در قبل از انقلاب اسلامی قابل زندگی بود! ناصر مستشار

shah.jpgعلیرغم عدم فضای باز سیاسی و آزادی احزاب، ایران سکولار قبل از انقلاب در سایه آزادی‌های اجتماعی قابل زندگی بود!
به کشورهایی که اسلام به مصدر حکومت رسیده‌اند نگاه کنید ان کشورها به چه فاجعه‌ای تبدیل شده‌اند.
از یمن، عراق، افغانستان تا شمال آفریقا و سومالی و سودان در سایه حکومت‌های اسلامی به جهنم تبدیل شده‌اند. در سرزمین‌های یاد شده فقط جنگ و خرابی حاکم شده است!
بر روی کره زمین کشوری وجود نداشته و وجود ندارد که بهشت باشد!
قبل از انقلاب، ایران بهشت نبود اما جهنمی مانند دوران حکومت اسلامی هم نبود!

کسانی که علیه دوران شاه تبلیغات منفی می‌کنند از یک سیاست ارتجاعی و خرابکارانه علیه ایران پیروی می‌کنند!
ایران قبل از انقلاب در سایه نخبگان و فرهیختگان علمی در حال رشد و توسعه اقتصادی فرهنگی و علمی بود اما در سایه انقلاب فاجعه بار ۵۷ همه چرخ‌های ترقی و پیشرفت باز ایستادند!
رهبران تازه بدوران رسیده خواستند که ایران را مانند دوران امام علی اداره کنند که کشور بدینجا رسیده است!
مسعود پزشکیان آخرین بازمانده آن دوران هست که همچنان می‌خواهد کشور را به شیوه چهارمین خلیفه راشدین یعنی علی اداره کند که در نهج البلاغه آمده است!
بر روی کره زمین حکومتی عاری از عیب و ایراد وجود نداشته و وجود ندارد!
هر جریان سیاسی که وعده بهشت بدهد یک فریبکار هست چون بهشت یک رویا و اتوپیایی ساخته و پرداخته شده توسط انسانهای معین برای رسیدن به اهداف دینی و سیاسی بی ریزی شده است!
در انقلاب ۵۷ که باید آنرا یک رویداد فاجعه ملی، سیاسی و اجتماعی نامید در ایران زمین از بنیان یک شخم عمیق زده شد و تمام خاک‌های پوسیده و گندیده به روی زمین آمدند!
«مهندس موسوی در جریان جنبش سبز در شهر ساری گفته بود:
کشور مانند دوران قاجار اداره می‌شود! سه‌شنبه - ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۸۸ «

«مهندس موسوی با تاکید بر اینکه هنوز هم برای ما روشن نیست که نزدیک به ۳۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی ما کجا هزینه شده است؟ سایت آفتاب «
در عصرحکومت شاهان قاجار در حافظه تاریخی مردم ایران، دوره انحطاط و درماندگی، شکست‌های پی درپی در برابر بیگانگان،
بی کفایتی، دخالت مستقیم روحانیون در اداره کشور و رشوه خواری و عقب ماندگی را تداعی می‌کند در فاجعه ۵۷ باردیگر به سراغ مردم ایران آمد. مهند س میرحسین موسوی به صراحت اعلام کرده است که کشور مانند دوران قاجار اداره می‌شود. اگراداره ارتجاعی کشور در دوره قاجار منجر به نارضایتی مردم و فرهیختگان عصر قاجار گردید که منتهی به شورش‌های دامنه دار و انقلاب مشروطیت گردید، اینک نیز وضعیت کشوربه دوره قاجار دچار شده است که الزاما مانند عصر قاجار نیازمند یک انقلاب گردیده است. حکومت‌های ناکار آمد قاجاردرعصر پیشرفت و ترقی دیگر ملل اما ایران
در انزوا و درماندگی بسر میبرد که تا به امروز مردم ایران همچنان باید به بدهکاریهای آن دوره جریمه‌های سنگین بپردازندکه قرارداد ننگین ویلیام دارسی در رابطه با نفت ایران یکی از قرارد‌های فرومایه آن دوره بود که نهضت ملی شدن نفت در دوره دکتر مصدق باید بدان پاسخ ملی میداد که شوربختانه به شکست انجامید.
«در جمع دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیان شد ـ خانم کولایی: چرا باید در کنار سودان و سومالی قرار بگیریم؟ وابستگی به روسیه هیچ فرقی با وابستگی به آمریکا ندارد! سایت آفتاب «
اینک که رژیم حکومت اسلامی ایران، میهن مارا به دوره سیاه قاجار رانده ودر ردیف کشور‌های عقب مانده سودان و سومالی قرار داده است، در این مرحله تاریخی تنها راه رهائی و نجات مردم ایران ـ سرنگونی رژیم منحط اسلامی ولایت فقیه می‌باشد. رژیمی که ایران را مانند دوره قاجار بسوی پرتگاه و نابودی هدایت می‌کند باید از سر راه مردم ایران برداشته شود تا از فروپاشی ایران جلوگیری نمود.
عصر قاجار برای مردم ایران، دورانی را تداعی می‌کند که قدرت‌های بزرگ ـ سرنوشت ایران را به بازی گرفته بودند و اینک نیز قدرتهای بزرگ جهان با آینده و موجودیت ایران به معامله می‌پردازند. برای آنکه سرنوشت ایران به بازی گرفته نشود، هرچه سریعترـ عامل نابودی ایران که در این برهه تاریخی میهنمان، رژیم اسلامی است که بعنوان یک سد بزرگ شکسته گردد تا مردم ایران بتوانند خود بر سرنوشت حیاتی مملکت تسلط یابند. شباهت‌های دوره انحطاط قاجار با دوره کنونی که از زبان پایوران رژیم اسلامی شنیده می‌شود خود سندی است برای اعلام بی لیاقتی و بی کفایتی همه کارگزاران حکومت اسلامی و اتمام حجت نهائی مردم این با رژیم اسلامی که ایران را در کنار سودان و سومالی قرار داده است. نظامی که ثروت‌های ملی ایران را بر باد می‌دهد و حساب وکتاب ۳۰۰ میلیارد دلار درآمد نفتی را به مردم ایران به درستی نشان نمی‌دهد مستحق سرنگونی می‌باشد. حکومتی که دست به تاراج مالی ۳۰۰ میلیارد دلاری یک ملت که اینک یک سوم آنها در فقر و مسکنت می‌برند، جنایتی است نابخشودنی که تنها با کنار زدن رژیم دزد اموال عمومی می‌توان صدمات مالی وملی را جبران نمود وهمه ثروت‌های به تاراج رفته را از عوامل حکومت غیر قابل اعتماد مطالبه کرد.
پس از فروپاشی سلسله قاجار و روی کار آمدن رضا شاه، کشور در همه عرصه‌ها توسط وزرایی اداره می‌شد که از سلاله قاجار بودند و تحصیلات عالی خود را در اروپا به پایان رسانده بودند اما با نظام عقب مانده قاجاریه تضاد داشتند.
پس از سرنگونی رژیم اسلامی نیز باید از دانش آموختگان یا تجربه دوران جمهوری اسلامی باید یاری گرفت تا کشور بدرستی اداره شود.
وعده اعدام همه وابستگان نظام اسلامی، ایران را مانند پل پت کامبوج خواهد کرد! که میلیون‌ها انسان اعدام شدند.

ناصر مستشار



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy