جمعه 28 بهمن 1384

پایان غیر منتظره پخش "شب های برره"، انتخاب

خبرگزاري انتخاب : پس از آنکه به علت فرا رسيدن ماه محرم پخش مجموعه «شب های برره» قطع شد، در خبری به نقل از روابط عمومی شبکه سوم سیما اعلام شد که پخش این سریال از بيست و هفتم بهمن ماه مصادف با هفدهم محرم از سر گرفته مي‌شود، اما...


خبرگزاري انتخاب : پس از آنکه به علت فرا رسيدن ماه محرم و ايام عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع)، پخش مجموعه طنز «شب های برره» به کارگردانی مهران مدیری از شبکه سوم سیما قطع شد، در خبری به نقل از روابط عمومی شبکه سوم سیما اعلام شد که پخش این سریال از بيست و هفتم بهمن ماه مصادف با هفدهم محرم از سر گرفته مي‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری «انتخاب»، در این خبر آمده بود که با تصويب قسمت اضافه ، تا 125 قسمت بر روي آنتن مي‌رود. اما امروز، مدير گروه فيلم و سريال شبكه سه، به طور رسمی پایان پخش مجموعه «شب های برره» را اعلام کرد.

تختشید در این مورد گفت: سياست راهبردي سازمان‏، توجه به كيفيت و عدم تكرار يك برنامه موفق و جلوگيري از كشدار شدن آن است،از اين رو با توجه به برنامه‌ريزي قبلي، اين سريال در 90 قسمت پيش‌بيني شده پخش شده و قسمت جديدي از اين سريال پخش نخواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: با توجه به ظرفيت‌هاي مناسب و قابل توجه برنامه‌هاي طنز، مي‌توان با همكاري سازندگان اين گروه و ساير فعالان و هنرمندان عرصه طنز، از ظرفيت‌هاي فراهم شده بهره‌برداري كرد.

با توجه به عدم اعلام رسمی دلیل توقف پخش این سریال پرمخاطب، «انتخاب» در تلاش است، دلیل اصلی این تصمیم را از مسئولین این سریال، جویا شود.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28864

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پایان غیر منتظره پخش "شب های برره"، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016