جمعه 21 مهر 1385

استقبال کم نظير ايرانيان تورنتو از ابراهيم نبوی، شهروند

شهروند ــ ابراهيم نبوی نويسنده و طنزپرداز صاحب نام ايرانی شنبه ۷ اکتبر مهمان ايرانيان تورنتو بود.
به همت شهروند برای ابراهيم نبوی برنامه ی با نام "استندآپ کمدی نشسته" در شهرهای تورنتو، مونتريال، اتاوا و ونکوور تدارک ديده شده بود، که برنامه ی تورنتو اولين اين سری برنامه ها بود. با اينکه بليت های برنامه چند روز پيش از ۷ اکتبر به فروش رفته بود، و هم در سايت شهروند و هم در نشريه پيش فروش برنامه اعلام شده بود، باز اظهار علاقه ی هموطنان برای شرکت در اين برنامه به حدی بود که برگزارکنندگان کوشش کردند که اجرای ديگری در همان تاريخ برای مشتاقان طنز نبوی برگزار کنند، اما او ترجيح داد که دو برنامه پياپی نداشته باشد. در نتيجه در خلال برنامه به طرفدارانش قول داد که به زودی بار ديگر به کانادا بيايد و برای مشتاقان طنز شفاهی خويش برنامه اجرا کند.
استقبال از برنامه ی تورنتو به حدی بود که در سالن حتی جای ايستادن و يا نشستن روی پله ها به سختی پيدا می شد. ايرانيان با ورود نبوی به پا خاستند و با دست زدن های گرم و طولانی از او استقبال کردند.
پيش از معرفی و ورود نبوی به صحنه، دنا رباطی همکار شهروند و مجری برنامه، از ضايعه مرگ نابهنگام عمران صلاحی، نويسنده و طنزپرداز ايران، که سه روز پيش در تهران اتفاق افتاده بود گفت و از حاضران خواست تا برخيزند و به پاس زندگی ادبی او به جای سکوت دقيقه ای دست بزنند و بدينوسيله زندگی پر بار او را جشن بگيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دنا رباطی همچنين کار معرفی ابراهيم نبوی را به طنز برعهده داشت که خنده حاضران را به همراه داشت و پيش زمينه ای برای ورود نبوی به صحنه و خنده های بعد از آن بود.
بخش احضار روح از بخش های جذاب اين برنامه بود که با همکاری حاضران در جلسه اجرا شد ولی به دليل ادامه برنامه های ايشان در کانادا، از ذکر جزئيات آن خودداری ميکنيم تا تازگی خود را از دست ندهد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31742

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استقبال کم نظير ايرانيان تورنتو از ابراهيم نبوی، شهروند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016