شنبه 20 بهمن 1386

درخواست بيش از ۱۰۰ نفر از منتقدين و اهالی مطبوعات برای نمايش فيلم "آتشکار" در سينما صحرا، مهر

جمعی از اهالی رسانه با امضاء نامه‌ای از دبير بيست و ششمين جشنواره فيلم فجر درخواست کردند فيلم سينمايی "آتشکار" محسن امير‌يوسفی در سينما صحرا نمايش داده شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در اين نامه که به امضاء بيش از ۱۰۰ نفر از منتقدين و اهالی مطبوعات رسيده، آمده است: "احتراما خواهشمند است از اختيارات خود استفاده کرده و امکان نمايش "آتشکار" ساخته محسن اميريوسفی را در سينما صحرا برای اهالی مطبوعات و رسانه‌ها فراهم کنيد."
"آتشکار" دومين ساخته سينمايی اميريوسفی پس از فيلم سينمايی "خواب تلخ" است که در فهرست فيلم‌های راه يافته به جشنواره امسال قرار نگرفت. فيلم داستان يک کارگر آتشکار است که بر سر تصميمی با روح پدرش درگير می‌شود. حميد فرخ‌نژاد تنها بازيگر حرفه‌ای اين فيلم است که با چهره و گويشی متفاوت در اين فيلم بازی کرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"آتشکار" به تهيه‌کنندگی اميريوسفی است و ديگر عوامل فيلم عبارتند از مدير فيلمبرداری: ساعد نيکذات، تدوين: هايده صفی‌ياری، طراح جلوه‌های بصری: ايرج رامين‌فر، طراح چهره‌پردازی: محمدرضا قومی، مدير توليد: سعيد هاشمی و عکاس: عبدالله عبدی‌نسب.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35865

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخواست بيش از ۱۰۰ نفر از منتقدين و اهالی مطبوعات برای نمايش فيلم "آتشکار" در سينما صحرا، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016