دوشنبه 12 فروردين 1387

آمار فروش فيلم‌های نوروزی به روايت پخش کنندگان، "به همين سادگی" ۲۷ ميليون فروخت، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

«به همين سادگی» رضا ميرکريمی بهترين فيلم جشنواره‌ی فجر در اکران نوروزی تاکنون بيش از ۲۷ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

فرجی مدير امور سينمايی حوزه هنری به خبرنگار سينمايی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: اين فيلم در ۸ سينما تا ۱۰ فروردين ماه به اين رقم فروش دست يافته است و مجموعه‌ی اريکه ايرانيان نيز بصورت تک سانس آن را نمايش می‌دهد.

فيلم‌های «دايره زنگی» و «مجنون ليلی» هم در رقابتی تنگاتنگ با فروش به ترتيب ۲۴۰ و ۲۵۰ ميليون تومان با هم رقابت می‌کنند.

بنا بر اين گزارش، فيلم «مجنون ليلی» قاسم جعفری گفته می‌شود تا يازدهم فروردين‌ماه پرفروش‌ترين فيلم اکران نوروزی بوده است.

علی سرتيپی ـ پخش‌کننده‌ی اين فيلم ـ فروش آن را بعد از يازده روز در ۲۲ سينما تهران، ۲۵۰ ميليون تومان اعلام کرد.

به گفته‌ی سرتيپی اين فيلم روزانه بين ۳۵ تا ۳۷ ميليون تومان فروش دارد.

وی با اشاره به فيلم «زن دوم» به کارگردانی سيروس الوند به‌عنوان ديگر فيلمی که توسط فيلميران اکران شده است، اظهار داشت: اين فيلم که در ۱۰ سينمای تهران در حال اکران است تا ۱۱ فروردين ماه فروشش به ۸۲ ميليون تومان رسيده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مصطفی شايسته ـ پخش‌کننده‌ی فيلم «دايره زنگی» به کارگردانی پريسا بخت‌آور ـ نيز فروش اين فيلم را ۲۴۰ ميليون تومان تا ۱۱ فروردين ماه اعلام کرد و افزود: فروش اين فيلم بعد از پخش تيزرش از تلويزيون بسيار رشد داشته است و روزانه به بالای ۳۵ ميليون تومان رسيده است.

«دايره زنگی» در ۲۲ سينما به نمايش درآمده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36346

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آمار فروش فيلم‌های نوروزی به روايت پخش کنندگان، "به همين سادگی" ۲۷ ميليون فروخت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016