دوشنبه 10 تير 1387

کلاوس ادر، دبيرکل فدراسيون بين‌المللی منتقدان: پنجره‌های فيپرشی به روی منتقدان سينمای ايران گشوده است، فارس

خبرگزاری فارس: همزمان با برپايی جشن بزرگ منتقدان و نويسندگان سينمای ايران کلاوس ادر، دبيرکل فدراسيون بين‌المللی منتقدان (فيپرشی) در يادداشتی خطاب به منتقدان و نويسندگان سينمای ايران گفت:پنجره‌های فيپرشی به روی منتقدان سينمای ايران گشوده است.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشن بزرگ منتقدان و نويسندگان سينمای ايران در يادداشت دبير کل فيپرشی آمده است: سينمای ايران در طول چندين دهه گذشته در عرصه‌های بين‌المللی و به ويژه جشنواره‌های فيلم و سينماهای هنر به خوبی شناخته شده و مورد ستايش قرار گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کارگردان‌های سينما به خانواده سينمای جهان تعلق دارند. متاسفانه فرصت‌های بسيار انگشت‌شماری برای ديدار با همکاران خود يعنی نويسندگان و منتقدان سينمای ايران پيش آمده است و البته به واسطه مشکل زبانی نيز از نوشته‌های ايشان چندان استفاده نکرده‌ايم. منتقدان بخشی از فرهنگ سينمايی هر کشورند و قدرند اطلاعات دقيق و عميقی درباره نقش سينما در جامعه به همکاران بين‌المللی خود ارائه دهند؛ آنها می توانند به درک بهتر ما از افيلم‌های ايرانی کمک کرده و علائق ما را به آثار سينمايی مهم تاريخ ايران و اهميت سياسی، اجتماعی، فرهنگی و زيبايی شناختی شان راهبردی کنند.
در ائامه اين يادداشت آمده: پنجره‌های ما به سوی شما گشوده است، ما مايليم به کليه همکاران ايرانی خود در تمامی فعاليت‌های بين‌المللی‌مان در فيپرشی، فدراسيون بين‌المللی منتقدان سينما، خوشآمد بگوئيم، ما از شناخت بيش تر شما همکاران در جهت منافع سينماهای جهان بسيار خشنود خواهيم شد.
من شخصا بهترين آرزوها و موفقيت را برای تمامی شما در عرصه فعاليت‌های حرفه‌ای و جشن منتقدان سينمای ايران دارم.
فدراسيون بين‌المللی منتقدين جهان تنها مجمع بين‌المللی منتقدين سينما رد سراسر جهان است که مجامع و انجمن‌های منتقدين کشورهای مختلف جهان در آن عضويت دارند و انجمن منتقدان و نويسندگان سينمای ايران سال گذشته به عضويت اين فدراسيون درآمد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37493

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کلاوس ادر، دبيرکل فدراسيون بين‌المللی منتقدان: پنجره‌های فيپرشی به روی منتقدان سينمای ايران گشوده است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016