پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> پايان اعتصاب غذای دانشجويان دانشگاه آزاد در مقابل زندان اوين (گزارش + گزارش تصويری)

در پی بيانيه دانشجويان دانشگاه آزاد به مناسبت صدمين روز باز داشت علی مليحی که در آن اعلام شده بود روز چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت را برای آزادی همه دانشجويان روزه سياسی می گيرند گروهی از اين دانشجويان روزه های خود را مقابل زندان اوين افطار کردند. در اين بيانيه علی مليحی و مهدی خدايی نماد فعاليت شفاف و قانونی شناخته شده بودند.

روز چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ماه مصادف با صدمين روز بازداشت علی مليحی همزمان با اذان مغرب گروهی از دانشجويان با بر پايی سفره افطار در مقابل زندان اوين ياد همکلاسی های در بند خود را گرامی داشتند.
از همان ابتدای مراسم نيرو های امنيتی قصد متفرق کردن جمعيت را داشتند که با اصرار و پای فشاری دانشجويان از اين کار خود منصرف شدند.
در بين مراسم علی مليحی و ميلاد فدايی اصل از دانشجويان دانشگاه آزاد و همچنين ميلاد اسدی عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت از داخل زندان با دانشجويان تماس گرفتند و ضمن تشکر از ايشان خواستار ايستادگی و مقاومت دانشجويان شدند.(مهدی خدايی از آنجا که همچنان در بند مخوف دو _الف به سر می برد موفق به تماس با دانشجويان نشد.)
لازم به ذکر است که دانشجويان حاضر در مراسم عکس هايی از همکلاسی های بازداشتی خود و برخی از زندانيان سياسی به همراه داشتند.
در پايان نيز دانشجويان با آرزوی آزادی همه زندانيان سياسی به مراسم خود پايان دادند.
گفتنی است علی مليحی، مهدی خدايی، ميلاد فدايی اصل، شيوا نظرآهاری، سينا گلچين، محمدعلی الهی، شهاب اکبرزاده، حميد پيروزفام، سعيد ملکی، امين کشاورز، پويا قربانی، فرامرز عبدالله نژاد، مهران صفری، آرش قاسمی
از دانش آموختگان و دانشجويان دانشگاه آزاد هستند که هم اکنون در زندان به سر می برند.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

























ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016