جمعه 21 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

پرخواننده ترین ها

دیدنیها >> سایت لیلا اوتادی هک شد! (+ تصویر)

عصرایران: فیلم حوادث بعد از انتخابات؛ لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان

فیلم پایان‌نامه با موضوع جنگ نرم و حوادث بعد از انتخابات به تهیه‌کنندگی روح الله شمقدری و کارگردانی حامد کلاهداری جلوی دوربین رفت. موضوع فیلم درباره استاد دانشگاهی است که دارای فعالیت‌های جاسوسی و ارتباط با بیگانه است و 4 دانشجویی که با این استاد پایان نامه دارند. این پایان‌نامه بهانه‌ای می‌شود برای ورود این دانشجویان به دنیای پر خطر سیاست. لیلا اوتادی در نقش ندا آقا سلطان در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: داریوش ارجمند - امیرآقایی - محمد رضا شریفی‌نیا - حامد کمیلی - بهاره افشاری - لیلا اوتادی - جمشید هاشمپور و میلاد کیمرام.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبر تکمیلی - اشتباه شده: اوتادی در نقش ندا نیست - فیلم هم اصلا پلیسی اجتماعی است!؟، فارس

نقش اوتادی هیچ ربطی به ندا آقا سلطان ندارد و گرچه بستر وقوع داستان فیلم چند ماه پس از انتخابات سال گذشته است؛ ولی اصولا این فیلم پلیسی- اجتماعی بوده و به این موضوع نمی پردازد.

در پی واكنش های معترضان به حضور اوتادی در فیلم پایان نامه و در نقش ندا آقا سلطان قربانی حوادث پس از انتخابات سال 88، روابط عمومی فیلم «پایان نامه» اعلام كرد كه نقش اوتادی هیچ ربطی به ندا آقا سلطان ندارد.

به گزارش خبرگزاری حامی دولت فارس، در پی درج خبری با عنوان لیلا اوتادی در نقش ندا آقا سلطان كه در سایت كافه سینما منتشر شد روابط عمومی پروژه سینمایی پایان نامه اعلام كرد كه نقش اوتادی هیچ ربطی به ندا آقا سلطان ندارد و گرچه بستر وقوع داستان فیلم چند ماه پس از انتخابات سال گذشته است؛ ولی اصولا این فیلم پلیسی- اجتماعی بوده و به این موضوع نمی پردازد.



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016