جمعه 4 دی 1383

هدايتي، عضو شوراي مركزي مجاهدين انقلاب: طرح موضوع رد صلاحيت اشخاصي مانند دكتر معين در انتخابات براي نظام خطرناك است، ايلنا

- هر نظامي كه از هضم واقعيت‌‏هاي موجود ناتوان باشد، عمر خود را كاهش داده است

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت‌‏: شهامت‌‏, شجاعت, تخصص و پايبندي به مطالبات اصلاحات از ويژگي‌‏هايي دكتر معين است كه سبب شد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ايشان را به عنوان كانديداهاي خود در انتخابات رياست‌‏جمهوري انتخاب كند.

هاشم هدايتي در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا", دكتر معين را همراه‌‏ترين فرد با ويژگي مرحله جديد اصلاحات دانست و در توضيح اين مطلب گفت‌‏: در اين مرحله از اصلاحات‌‏, مطالبات جديدي از نسل جديد مطرح است كه در پاسخگويي به اين مطالبات راهكارهاي علمي و كارشناسي، جاي عملكردهاي سليقه‌‏اي را مي‌‏گيرد و اين سيستم جايگزين ويژگي هاي فردي و كاريزماتيك مي شود.
وي با تصريح بر اينكه نسل جوان و دانشجو به شهامت دكتر معين و پايبندي وي به مطالبات اين نسل اذعان دارد, بيان كرد: دكتر معين پس از خاتمي، تنها وزيري است كه به دليل اينكه نتوانست به مطالبات وعده داده شده عمل كند, شجاعانه استعفا داد.
هدايتي افزود‌‏: دكتر معين در جريان برخوردهاي صورت گرفته با دانشجويان، زماني كه ديد به دلايل متعدد نمي‌‏تواند از حقوق دانشجويان دفاع كند, با شهامت استعفا داد و به اين ترتيب پاي‌‏بندي خود را به وعده‌‏هايي كه به دانشجويان داده بود، نشان داد.
عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي پاي‌‏بندي به كار سيستمي نه فردي و دانشگاهي و متخصصي‌‏بودن را از ويژگي‌‏هاي دكتر معين دانست و تصريح كرد‌‏: نسل‌‏جوان ما به دنبال فردي است كه سيستمي كار كند و بتواند با يك تيم مجرب مطالبات اين نسل را محقق كنند.
وي با اظهار اميدواري از اينكه در جبهه اصلاحات در مورد كانديداتوري دكتر معين وفاق ايجاد شود، خاطر نشان كرد‌‏: اميدواريم در آينده با ارزيابي برنامه هاي كانديداهاي مطرح و ميزان مقبوليت اين افراد در بين مردم, در جبهه اصلاحات به وفاق برسيم.
وي افزود: دكتر معين و مجموعه كساني كه ايشان را گزينه مناسب براي انتخابات مي‌‏دانند‌‏, مصلحت كشور و اصلاحات را مد نظر دارند بنابراين هر وقت به گزينه‌‏اي برسيم كه مدنظر اكثريت اصلاح طلبان باشد, شيوه مناسب اتخاذ مي شود.
هدايتي خاطرنشان كرد‌‏: اميدواريم با توجه به خصوصيات دكتر معين‌‏, در جبهه اصلاحات در مورد وي وفاق ايجاد شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اينكه طرح موضوع رد صلاحيت اشخاصي مانند دكتر معين در انتخابات براي نظام خطرناك است و كساني اين مسائل را مطرح مي كنند كه دلشان براي نظام نمي سوزد, تصريح كرد‌‏: اينكه شخصيتي كه 20 سال در اين نظام حضور داشته و ذدر بالاترين مناصب حكومتي هم نقش داشته و چندين سال در دولت‌‏هاي جمهوري اسلامي وزير بوده است، نتواند كانديداي رياست جمهوري شود‌‏, ظرفيت پايين نظام را نشان مي دهد.
وي افزود : در دنياي متحول و پيچيده امروز, هر نظامي كه از هضم واقعيت‌‏هاي موجود ناتوان باشد و ظرفيت خود را پايين ببرد، در واقع عمر خود را كاهش داده است.
عضو شوراي مركزي سازمان مجاهدين در پايان خاطر نشان كرد‌‏: كسي جرات نمي‌‏كند نسبت به صلاحيت شخصيتي به پاكي و تعهد دكتر معين اظهار شبهه كند و من بعيد مي دانم به قدري ظرفيت نظام پايين آمده باشد كه به شخصيت دكتر معين اسائه ادب شود.

Copyright: gooya.com 2016