یکشنبه 11 بهمن 1383

علی خامنه ای و اراده ملی! کوروش گلنام

"استمرار پايداری در مقابل تهديدات و زورگويي‌های آمريكا، حفظ مصالح ملی و اتكا بر منطق و تدبير در مذاكرات هسته‌ای با اروپايي‌ها و حضور تعيين‌كننده گسترده در راهپيمايی بيست و دو بهمن و انتخابات رياست جمهوری، نمود و جلوه روشنی از عزم ملی مردم ايران است."

از سخنان خامنه ای در مراسمی بنام عید غدیر(1)

درست خوانده اید. علی خامنه ای از" مصالح ملی" و از "عزم ملی مردم ایران" سخن می گوید اما با آگاهی و به قصد، آنرا بدمعنا کرده و نادرست تفسیر می کند، چون چاره ای ندارد! خودش هم بهتر از هر کس دیگری می داندکه تا چه حد این سخنان دور از واقعیت موجود و ناراست است. اما چه کند؟ او همراه با دولت پنهان در چاهی فرو غلطیده است که خروج از آن را نا ممکن می داند. این "چاه"، چاه قدرت و مکنت یکشبه است که او را چنین از جایگاه حقیقی خود بسیار بسیار دور کرده است؛ تا به آن اندازه که امروز او خود را نماینده خدا بر زمین تصور می کند! می داند که این بنا را با زور و قلدری بپا کرده است اما چه ایرادی دارد! مهم این است که او رهبر است و خیل چاپلوسان و کاسه لیسان تاریخی هنوز همچنان در ایران وجود دارند. مهم این است که هنوز در ایران به بهانه "باورهای مذهبی"، می توان عده ای را فریفت و بر آنها سوار شد! مهم این است که همه چیز چون همین گردهمآیی های فرمایشی، باید بدور از حقایق آشکار و قلب و ریاکارانه باشد تا رهبری نامنتخب او بر قرار باشد. بالاخره روزگار می گذرد و مگر او چقدر عمر دارد؟ دری به تخته ای خورده است و مردمانی در ساده اندیشی هاوخوش باوری ها مذهبی خود غرق بوده اند و آقا به آن شیوه و با آن نیرنگ ها، که امروز دیگر همه مردم از آن خبر دارند، در جایگاهی قلابی نشسته است که هرگز در رؤیا یش نیز نیامده بود.

با وجود همه این ترفند ها، اکنون رهبر معظم! در تنگناست. اکنون "امت مسلمان" بی مرز و هویت، به "ملت ایران"، که او و کارگزاران دولت پنهان بزرگترین خسارت ها را به آنها وارد آورده اند، تبدیل شده اند:

"اين ملت، امروز به مراتب نيرومندتر، مستحكم‌تر و مجهزتر از اول انقلاب است و با تكيه بر ايمان و اراده و اتحاد خويش و در پرتو همدلی مردم و مسوولان، در مقابل هيچ تهديدی مرعوب نخواهد شد."

اما این "امت" دیروز و "ملت" نیرومند شده خیالی امروز در کجاست؟ این ملت که در سایه "جمهوری" منحوس اسلامی و رهبر معظم و دولت پنهان، که غرق در گرفتاری: بیکاری، گرانی، اعتیاد، تن فروشی، ناامنی و .. تباهی و فساد است! این ملت که طبق بر آورد سازمان ملل دارای 11 میلیون مردم زیر خط فقر و 1 میلیون انسان گرسنه است و اعتیاد و فحشاء در میان آنان بیداد می کند! این ملت که امروز بیشترینه اش با نقشه های پلید امثال رفسنجانی، چنان دچار سختی و تنگنای زندگی و تهیه بخور و نمیر روزانه شده اند که هرکس تنها به فکر تأمین کمترین خود است با هزار درد و خواری! این ملت که برای تأمین زندگی تنگدستانه روزانه اش در رژیم اسلامی، تباهی اخلاقی و بسیاری رفتارها یش که در گذشته ننگ، نادرست و عیب وعار و سرشکستگی بود، به امری عادی تبدیل شده است! این است پایه های "نیرومند تر، مستحکم تر و مجهزتر" شدن ملت ؟ ویا این اقتدار ادعایی، تکیه بر خشونت کور، شستشوی مغزی ساده دلان باورمند به اسلام، و بدین قرار تقویت ترور و ترور پروی و بمب گذاری انتحاری بنام دفاع از اسلام ویژه خود و یا چنین گردهمآیی ها و تظاهرات فرمایشی سبک صدام حسینی است ! مسخره تر از همه در این سخنان "رهبر"، "همدلی مردم(بازهم نه امت مسلمان) و مسئولان" است! خوب اگر چنین است و آقای رهبر برگزیده دولت پنهان، تا این اندازه به خود و رژیم اسلامیش باور دارد، چرا حتا از نام"رفراندم" چنین هراس دارد و از شنیدن این واژه رنگ رخسارش زرد می شود؟ یا او فریب کاری می کند و دوروغ می گوید و یا من و مردم چنین می کنیم!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"اما دولتمردان نظام اسلامی مي‌دانند كه "مشروعيت آنها در گرو تكيه بر مردم است و مردم نيز مسوولان ضعيف و مرعوب را قبول ندارند" !

از این سخنان شگفت زده نشویم! چه فرق می کند! رهبر معظم خود دیگر به چنین سخنان بی پایه ای عادت کرده است. مردم نیز عادت کرده اند و با تمسخر ، لبخند زهرآگین خود را باو تحویل می دهند. اما چند سالی است که همین ملت نیز کم، کمک در راه است که آقای رهبر را یا این عادت دهد که هر بار چنین بیهوده گویی هایی مرتکب شدند به او بگویند: لطفن بفرمایید و ثابت کنید که" مشروعیت" شما "در گرو تکیه مردم است"و به یک رفراندم مسالمت آمیز با دیده بانی و کنترل سازمان های حقوق بشر تن بدهید!

رهبر نامنتخب در ادامه فرموده اندکه:

"هر جا ملتی منسجم و مومن به ميدان بيايد و دولت و ملت از عزم مشتركی برخوردار باشند استكبار و آمريكا هيچ غلطی نمي‌توانند بكنند."

اکنون بر شماست تا پیدا کنید "ملت منسجم و مومن" را!

"وی، عقل، منطق، تدبير و پيگيری منافع ملی را مبنای رفتار ايران در همه عرصه‌های بين‌المللی از جمله مذاكرات هسته‌ای اعلام كرد.."

از جمله این رفتارهای متکی بر "منطق، تدبیر و پیگیری منافع ملی" ایران "در همه عرصه های بین اللملی" می توان از ترور، آدم ربایی، کشتار مخالفان و دگراندیشان در برون مرز، همکاری با تروریست ها و قاچاقچیان و مافیای بین المللی، چه برای تهیه اسلحه و چه برای تهیه دزدانه تکنولوژی هسته ای، که اکنون هستی ملت ما را در خطر قرار داده است، دانست.

آقای رهبر معظم به مذاکره کنندگان اروپایی هشدار می دهد که:

"..مذاكره‌كنندگان اروپايی متوجه باشند كه با ملتی بزرگ، بيدار و بافرهنگ طرف هستند"

کسی نیست به این آقا یگوید: "بزرگی، بیداری و با فرهنگی ملت ایران"، چه ربطی به شما دارد؟ جنابعالی که برای نابودی این بزرگی و بیداری و با فرهنگی ملت ایران از هیچ کوشش و تلاشی که دوری و دریغ نکرده اید!

زیر نویس:
1 ـ بر گرفته از سایت خبری "اخبار روز"

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17624

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی خامنه ای و اراده ملی! کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016