دوشنبه 21 دی 1383

خاتمی و پایانی با "خاطره خوش"! کوروش گلنام

پرسش خبرنگار: آيا هنوز هم اعتقاد به وجود هر 9روز يك بحران هستيد؟ پاسخ خاتمی: بگذاريد اين چهار، پنج ماه را با خاطره خوش ترك كنيم.

این پاسخ رئیس جمهوربا شهامتی است که حتا جرأت ندارد آنچه را که همه مردم از آن با خبر هستند، بر زبان بیاورد! رئیس جمهور با شهامتی که همیشه خواسته است همه تباهی هایی را که جامعه ایران تحت حاکمیت "جمهوری" اسلامی بدان گرفتار شده است را با "انشاألله گربه است" های خود پرده پوشی و ماست مالی کند. آقای خاتمی در آخرین ماه های عمر دو دوره ریاست جمهوری خود که سدی در برابر پیشرفت جنبش مردم برای رسیدن به آزادی ایجاد کرد، می خواهد این چهار پنج ماه را نیزبا همآن شیوه های شناخته شده که پایه اش برترس و بی دست و پایی و تملق سران مافیا استوار بوده است، با خاطره خوش تمام کند! حکایت آقای خاتمی حکایت آنکسی است که روده اش بیرون آمده بود و می گفت من جراحم! این آقا هم فکر می کند رئیس جمهور است و تأکید، تائید ها یا تحلیل های بی پایه یا رد و قبولش در باره موضوعی می تواند مردم را بفریبد و روده های بیرون ریخته اش را پنهان کند! آخرین پاسخ های آقای رئیس جمهور را به خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، بخوانید تا ببینید که این آقا چه تلاش بیهوده ای دارد که فجایع پیش آمده و ماهیت واقعی آنها را پنهان کرده و هر پرسشی را با سر هم بندی ها و شعبده بازی هایی، که روشن است نشانی از استدلال و منطق در آن نمی بینید، پاسخ دهد:

"رييس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص پيگيري پرونده وبلاگ نويسان خاطرنشان كرد: چون علاقه اي به دامن زدن اين مساله ندارم بررسيهاي بسيار شديدي را انجام داده ام كه به نتايج خوبي نرسيده ام." (1)

آیا خوانندگان گرامی از این سخنان چیزی دستگیرشان شد؟ آقای رئیس جمهور حقیقت گو! برای جوانان بی گناه مردم پرونده سازی کرده، آنها را به سیاه چال افکنده و شکنجه داده اند و آن برنامه ضد انسانی تواب سازی را براه انداخنه اند و جنابعالی "علاقه ای به دامن زدن این مسئله ندارید"! پس شما چکاره اید و چرا به عنوان رئیس جمهور به دروغ سوگند خورده و مردم را فریب داده اید؟ شرم نمی کنید و این همه ستم و زور گویی و پرونده سازی را می بینید و تازه می گویید:

" من هيچ ادعايي نمي كنم و اگر مطالبي گفته شود كه ديگران با آن مخالفند، حق اثبات آن را دارند ولي اجازه دهيد كه اين مساله تبليغاتي و سياسي نشود."

آقا چه مسئله ای "تبلیغاتی سیاسی" نشود! امنیت از مردم سلب شده است و به هر بهانه ای اهل علم و دانش و کار فکری را به بیدادگاه ها کشیده و زندگی شان را به جهنم تبدیل می کنند، آنوقت شما می ترسید حتا از آن سخن بگویید تا مسئله تبلیغاتی سیاسی نشود!

"خاتمي اظهار داشت: من در اين زمينه به زودي با آقاي هاشمي شاهرودي ملاقات خواهم داشت و اگر 10 درصد از آنچه كه دوستان در جريان اين پرونده ادعا ميكنند، درست باشد، به هيچ وجه متناسب شان جمهوري اسلامي و نظام عادلانه ما نيست كه بايد با آن برخورد شود."

پس از همه جنایت ها و خیانت ها که در این بیش از 25 سال در حق مردم ایران انجام شده است، آقای رئیس جمهور شرافتمند از شأن دروغین"جمهوری" اسلامی و "نظام عادلانه" دروغین سخن می گوید، به راستی که داستان خاتمی به داستانی بسیار غم انگیز و مضحکه تاریخ تبدیل شده است! آقای رئیس جمهور محترم، لطف فرموده واژه "عادلانه" را تعریف بفرمایید!

"رييس جمهوري با ابراز اميدواري از اين كه كساني كه امروز مورد اتهام هستند، دست پيش را نگيرند و فشارهاي بيشتري وارد نكنند، افزود: كساني به هر حال حرف هايي زده اند كه مطابق خواسته آن ها نبوده و گزارش هايي كه ما در اين زمينه داريم گزارش هاي ناراحت كننده اي است كه اميدوارم همه آن ها درست نباشد."

همین! صد در صد می داند که آن گزارش ها درست است اما خود را به نفهمی می زند و "امیدوار است که همه آن ها درست نباشد."

"وي ادامه داد: بررسي دقيق تر و عميق تر براي اينكه حق كسي ضايع نشود در دست انجام است و از رسانه ها مي خواهم كه اين مساله را به يك مساله تبليغاتي و سياسي با هدف بهره برداري از آن نكنند و من بطور طبيعي بعد از جمع آوري گزارشات با آقاي هاشمي شاهرودي ملاقات خواهم داشت."


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شما هم حتمن می خندید یا نمی دانم شاید به حال ملتی که این همه رنج می برند و شاهد این همه دروغ پردازی و فریبکاری هستند، گریه می کنید!
پاسخ ها سراسر تحریف و دروغ است. چه آنجا که از بخشنامه اخیر رئیس قوه قضاییه می گویدوآن را "يكي از افتخارآميزترين اقدامات انجام شده در دستگاه قضايي كشور" می داند، چه آنجا که از ناراحتی شاهرودی می گوید" شخص آقاي شاهرودي هم از اينكه اين بخشنامه مورد توجه بعضيها قرار نميگيرد ناراحتند"(خود همین امر نشان دهنده وضع آشفته مملکت است که شکنجه گران و آدمکشان و نوچه قاضی هایی چون سعید مرتضوی از آن بخشنامه "افتخار آمی" هم فرمان نمی برند)، چه آنجا که از عدم دخالت "ج." آسلامی در عراق و خواست ثبات و امنیت در آن کشور می گوید، چه آنجا که از مذاکرات با کشورهای اروپا و تلاش دزدانه "جمهوری" ولایت برای دست یابی به بمب اتم می گوید و چه موارد دیگر.
خاتمی در این بیهوده گویی ها، یکبار دیگر دشمنی خود را با تلاش مردم ایران برای آزادی که بهترین، مسالمت آمیزترین و متمدن ترین شیوه آن رفراندم است، نشان می دهد و سخنانی می گوید که بسیار گنده تر از دهان اوست. نه خاتمی و نه هیچ کس دیگری نمی تواند برای مردم تعین کند که مردم چه بخواهند و یا چه نخواهند. او در بخشی از یاوه های خود در باره رفراندم می گوید:

"اصلاحات و رفورم بايد به گونه اي باشد كه همان گونه كه گفته شد بر اساس مردمي باشد كه اصل نظام جمهوري اسلامي و انقلاب خود را مي خواهد و خواستار اصلاحات در درون نظام جمهوري اسلامي است."

باید به این رییس جمهور شجاع و با کفایت گفت: آخر تو چه کاره ای که بخواهی برای مردم تعین کنی چگونه رفرم کنند! آقای محترم پنیه ها را از گوشهایت بیرون بیاور تا فریاد نفرت مردم را از خودت، رهبرت و نظام ننگین اسلامیت بشنوی! بازی تمام شده است و شما برای همیشه باخته اید و انجام رفراندم بزرگترین شانسی است که مردم به شما می دهند تا کار به انقلابی خونین کشیده نشود که خشک و تر بسوزاند که:

آتش چو به شعله بر کشد سر چه هیزم خشک و چه گل تر
(امیر خسرو دهلوی)


------------------
زیر نویس:
1 ـ بر گرفته از سایت گویا، یکشنبه 20 دیماه

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16727

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خاتمی و پایانی با "خاطره خوش"! کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016