دوشنبه 17 اسفند 1383

پاسخ انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي به نامه سعيد رضوي فقيه

بسمه تعالي

دوست و برادر گرامي

جناب آقاي دكتر سعيد رضوي فقيه

ضمن عرض سلام و آرزوي تحيت نامه شما را خطاب به انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي دريافت نموديم.

با تشكر از نامه شما و ذكر نكات كاملا بجا مطمئنيم از آنچه كه در پشت پرده دعوت از دكتر معين به دانشگاه اصفهان گذشته است هيچ اطلاعي نداريد وگرنه به احتمال قريب به يقين شما نيز با مواضع ما همسو و همراه مي بوديد.

شايد براي جنابعالي كاملا قابل درك باشد كه احزاب و گروه هاي سياسي در كشور ما دانشجويان را فقط براي ايام خاصي مي خواهند.اكنون نيز در آستانه انتخابات نهم بر اساس سنت معمول خود رفتارشان كاملا عادي است. عادتي كه نه به مصلحت دانشجو و نه به مصلحت كل جامعه مي باشد.

كاملا واضح است كه استفاده از محبوبيت يك دانشجويي كه هزينه هاي فراواني براي اصلاحات داده است توسط يك حزب خاص نيز فقط در زمره بحث هاي رانت و رانت خواري قابل تفسير است. آن هم احزاب و گروه هايي كه با رفتار ضد و نقيض خود در مسير اصلاحات باعث بي اعتمادي بدنه دانشجويي و قشر جوان شده اند. البته در اين مجال قصد نقد اين گروهها را نداريم.

اما دعوت از دكتر معين به دانشگاه اصفهان نه از جانب انجمن اسلامي دانشجويان بلكه با امضاي اين تشكل صورت گرفت. حركتي كه تمام عيار و در يك جا اين تشكل را هزينه كرد.انجمني كه در ساليان گذشته از پيشتازان مبارزه با استبداد انحصار و اصلاحات فرمايشي بوده است و به دنبال اصلاحات واقعي بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تا كنون نيز نه اين تشكل قصد تهديد دكتر معين را داشته است و نه از سخنان او هراس دارد و نه برنامه اي به منظور جلوگيري از سخنراني وي. بلكه نامه ما به دكتر معين تنها خواسته اي بود در جهت به رسميت شناختن حق طبيعي اعضاي اين تشكل آن هم از طرف كساني كه دائما داعيه دفاع از حقوق دانشجويان را داشته اند.

نمايشي كه اجراي آن نه تنها دهن كجي آشكار به انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي بلكه اين واحد و تماميت دفتر تحكيم وحدت بوده است.

در پايان دوستان كوچك شما در دانشگاه اصفهان و علوم پزشكي قدردان توجه بي شائبه و دلسوزانه شما مي باشند.

اميدواريم با ارتباط مداوم با اعضاي اين تشكل راهنماي ما باشيد.

دوستان شما در انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي
-------------------------------------

[نامه رضوي فقيه به انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اصفهان و علوم پزشكي]

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19070

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي اصفهان و علوم پزشكي به نامه سعيد رضوي فقيه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016