پنجشنبه 3 شهریور 1384

ابراهيم يزدي: بادامچيان سه هزار صفحه هم بنويسد، فايده ندارد، نوانديش

دبيركل نهضت آزادي در واكنش به اظهارات بادامچيان مبني بر اينكه انتشار همه مطالب وي در مورد نهضت آزادي، اين حزب را گرفتار مي‌‏‏كند، گفت: اگر حزب موتلفه راست مي‌‏گويد اسناد فعاليت‌‏هاي 40 ساله خود را منتشر و آن را در معرض قضاوت افكار عمومي قرار دهد.

ابراهيم يزدي در گفت‌‏وگو "ايلنا"، گفت: انگيزه ايشان را در انتشار اين كتاب نمي‌‏دانم ولي ايشان اولين و آخرين كسي نيست و نخواهد بود كه عليه نهضت آزادي ايران صفحه كاغذ سياه مي‌‏كند.

وي افزود: طيف وسيعي از فعالان سياسي وابسته به جريانات راست و افراطي، سلطنت‌‏طلبان و نيروهاي چپ صفحات زيادي را عليه نهضت آزادي نوشته‌‏اند اما كارشان به جايي نرسيده است؛ اين كار آب در هاون كوبيدن است.

دبيركل نهضت آزادي تصريح كرد: رسم اين است كه احزاب در معرفي و بيان مواضع خود كتاب بنويسند، با خراب كردن احزاب ديگر اعتباري براي هيچ حزبي ايجاد نخواهد شد اگر بادامچيان سه هزار صفحه كتاب هم بنويسد، كسي به آن ترتيب اثر نخواهد داد زيرا ايشان جايگاهي در اين حزب براي اظهار نظر كردن ندارد.

يزدي اظهار داشت: از چاپ هر هزار صفحه اين كتاب استقبال مي‌‏كنم و اميدوارم بادامچيان آن قدر به اخلاق پايبند باشد كه جوابيه نهضت را در نشريات موتلفه به چاپ برساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابراهيم يزدي: بادامچيان سه هزار صفحه هم بنويسد، فايده ندارد، نوانديش' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016