دوشنبه 7 شهریور 1384

رييس قوه‌ي قضاييه ازمتجاوزان به عنف به عنوان مفسدفي‌الارض يادكرد و برخورد شديد در اين زمينه را خواستارشد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

آيت‌الله هاشمي شاهرودي در جلسه روز دوشنبه مسولان عالي قضايي با اشاره به ترور مسوول دادگستري ملارد اظهار داشت: در شرايط كنوني جرايم و بزهكاري‌ها در سطوح مختلفي شكل گرفته كه نياز به ريشه يابي دقيق‌تر و عميق‌تر دارد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس قوه‌ي قضاييه بر ضرورت ريشه يابي جرايم سازمان يافته و باندي و برخورد شديد با كساني كه مخل امنيت اجتماعي هستند، توسط مقامات امنيتي تاكيد و از ترور چند قاضي از جمله آقازاده ابراز تاسف و تاثر كرد.

وي در جلسه‌ي مسوولان عالي قضايي، شناسايي و برخورد شديد با عاملان اين جنايت را خواستار شد و از مسوولان عالي قضايي خواست تا براي برخورد با اين گونه جرايم تدبير كنند و ستاد‌هاي رسيدگي به جرايم خاص به منظور جلوگيري از شرارت‌ها و جرايم سازمان يافته در اولويت قرار گيرد.

هاشمي شاهرودي در بخش ديگري از سخنانش گفت: بايد با جاعلان اسناد مالكيت و زمين‌خواري به عنوان مفسدفي‌الارض و اخلال‌كنندگان در نظام اقتصادي برخورد و براي اين نوع جرايم دادگاه‌هاي ويژه‌اي تشكيل شود.

رييس قوه‌ي قضاييه، همچنين از متجاوزان به عنف به عنوان مفسدفي‌الارض ياد كرد و برخورد شديد و سريع با مجرمان در اين زمينه را خواستار شد.

وي در اين نشست با تبريك به اعضاي كابينه‌ي دولت احمدي‌نژاد كه در مجلس راي بالايي كسب كردند، اظهار داشت: اميدواريم اين كابينه هماهنگ با اهدف چشم انداز 20 ساله و ساير سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي در خدمت به انقلاب و اسلام به خوبي و با موفقيت انجام وظيفه كند.

رييس قوه‌ي قضاييه با اشاره به هفته‌ي دولت و سالگرد شهادت شهيدان رجايي و باهنر، اين هفته را به اعضاي دولت و مسوولان نظام تبريك و تسليت گفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016