پنجشنبه 28 مهر 1384

اگر وزیر کشور از نیروهای اطلاعاتی استفاده نکند او را استیضاح می کنیم، آفتاب

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم معتقد است نیروهای ارزشمند وزارت اطلاعات یکی از سرمایه های گرانقدر نظام جمهوری اسلامی هستند و اگر وزیر کشور از آنها استفاده نکند از ابزار سؤال علیه وی استفاده می کنم. قیصر صالحی نمایند دیر و کنگان طی تذکر آیین نامه ای تصریح کرد:‌ اگر وزیر کشور بخواهد در انتخاب نیروهای این وزارتخانه مرزبندی کند و از نیروهای اطلاعاتی استفاده نکند از ابزار سؤال علیه وی استفاده می کنم.

وی خطاب به هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نیروهای ارزشمند وزارت اطلاعات یکی از سرمایه های گرانقدر در نظام جمهوری اسلامی این نیروهای گمنام طلسم آهنین برای نفوذ اجانب هستند.

صالحی افزود: امروز می خواهند فضایی ایجاد کنند که وجود این نیروهای ارزشمند در وزارتخانه های مختلف مورد استفاده قرار نگیرد، هنگام بررسی صلاحیت وزیر کشور عده ای از نمایندگان به دلیل منافع و مصالح شخصی و حزبی خود جوی ایجاد کردند که می خواستند به پورمحمدی رأی ندهند تا از نیروهای اطلاعاتی استفاده نشود.

نماینده دیر و کنگان گفت:‌با توجه به اینکه شعار «احمدی نژاد» ایجاد عدالت و دولت عدالت خواه است این نحوه برخورد با نیروهای اطلاعاتی موجب دلسردی نیروهای گمنام وزارت اطلاعات می شود.

صالحی تأکید کرد: متاسفانه وزیر کشور به دلیل این تصور مرزبندی در وزارت کشور برای استفاده از نیروها ایجاد کرده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان با تأکید بر اینکه ما در هر وزارتخانه ای باشیم حق مرزبندی در استفاده از نیروهای لایق را نداریم تصریح کرد: اگر نیروهای لایق در وزارت اطلاعات برای وزارت کشور مناسب باشد باید وزیر کشور این حق را داشته باشد که از آنها استفاده کند.

نماینده دیر و کنگان افزود: نباید نیروهای لایق وزارت اطلاعات را به صورت ساواک ببینید در غیر این صورت بنده از ابزار سؤال برای وزیر کشور استفاده خواهم کرد، و حتی او را استیضاح می کنیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حداد عادل رئیس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر گفت: منظور ایشان این است که اگر انتخاب استانداران و وزیر کشور نیروی لایق از وزارت اطلاعات بود نباید سابقه اطلاعاتی مانع از استفاده ایشان شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اگر وزیر کشور از نیروهای اطلاعاتی استفاده نکند او را استیضاح می کنیم، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016