سه شنبه 27 دی 1384

احمدي نژاد لغو تعطيلي دفتر سي ان ان در تهران را خواستار شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دكتر غلام‌حسين الهام، رييس دفتر رييس جمهوري اسلامي ايران در نامه‌اي به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد: رييس جمهور محترم پس از اطلاع از تعطيلي موقت دفتر شبكه سي ان ان در تهران به دليل تحريف مصاحبه ايشان، در يادداشتي، خواستار لغو اين دستور شدند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در يادداشت رييس جمهور آمده است: ما اطلاع‌رساني صحيح را در جهان امروز لازمه آگاهي و رشد سياسي و تعامل سازنده ميان ملتها مي‌دانيم و رسانه‌ها مهمترين حامل انتشار اطلاعات صحيح هستند. اگرچه تحريف آشكار خبر از سوي اين رسانه، بر خلاف رسالت خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها در صيانت از حق آگاهي ملت‌ها از وقايع و نقطه نظرات گوناگون است ولي با توجه به عذرخواهي اين رسانه، به دفتر آن اجازه ادامه فعاليت داده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه با بيان اينكه «اعتقاد دارم افكار عمومي ملت‌ها از چنان رشدي برخوردار است كه خود قادر به تشخيص واقعيت‌هاست»، تصريح كرده است: موضع دولت و ملت بزرگ ايران حمايت از صلح و آرامش پايدار و مبتني بر عدالت و معنويت براي همه بشريت است و ما فكر مي‌كنيم جهان امروز به جاي زرادخانه‌هاي ميكروبي، شيميايي و اتمي به منطق، اخلاق، عدالت و معنويت نيازمند است و ملت بزرگ ايران در اين مسير حركت مي‌كند.

روز دوشنبه، معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرده بود كه به دليل تحريف مصاحبه مطبوعاني رييس‌جمهور از سوي سي ان ان ، فعاليت رابطان خبري اين شبكه تا اطلاع ثانوي در ايران ممنوع است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد لغو تعطيلي دفتر سي ان ان در تهران را خواستار شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016