پنجشنبه 29 دی 1384

وزير اطلاعات: مسؤولان پيگير آزادي سربازان گروگان‌ گرفته شده در پاكستان هستند، ايسنا

- متجاوزان و متخلفان به شدت مجازات مي‌شوند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


وزير اطلاعات در ارتباط با آخرين پيگيريهاي انجام ‌شده در مورد آزادي 9 سرباز ايراني گروگان گرفته شده در پاكستان، گفت: مسؤولان ذيربط به شدت پيگير اين مساله هستند و انشاء‌الله اين عزيزان هر چه زودتر به آغوش خانواده‌هايشان باز خواهند گشت.

به گزارش خبرنگار سياسي ايسنا، محسني‌اژه‌اي صبح امروز در حاشيه‌ بدرقه‌ رييس‌جمهور در جمع خبرنگاران، افزود: همه نهايت جد و تلاش خود را در اين ارتباط به كار مي‌برند كه هر چه زودتر اين مساله به اتمام برسد و اگر متجاوزين و متخلفان بخواهند به كار زشت و قبيح خود ادامه دهند تا اين افراد بيشتر آنجا بمانند، بدانند كه با آنها و حاميانشان سخت برخورد خواهد شد و آنها تنبيه مي‌شوند.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه " گويي گروگان‌گيران سه روز مهلت دادند تا مقامات ايراني به خواسته‌هاي آنها عمل كنند و در صورتي كه خواسته‌هاي آنها اجابت نشود به قرعه هر روز يكي از سربازان را خواهند كشت"، گفت: كليه مسؤولان ذيربط نهايت تلاش خود را مي‌كنند تا هر چه زودتر اين افراد به سلامت به آغوش خانواده‌هاي خود برگردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وزير اطلاعات تاكيد كرد: اگر خدايي نكرده مرتكبين و متخلفين بخواهند جنايتي را انجام دهند، خود و حاميانشان به شدت و به سختي مجازات خواهند شد.

وزير اطلاعات در مورد آخرين پيگيري‌هاي وزارت اطلاعات در ارتباط با انفجارهاي چندي پيش اهواز نيز گفت: عوامل بيگانه نيز در اين قضايا دخيل بودند و به لطف خداوند همه‌ افراد مرتبط با اين قضيه شناسايي، دستگير و تحويل قانون شدند.

Copyright: gooya.com 2016