شنبه 22 بهمن 1384

احمدي نژاد: كاري نكنيد كه ايران در سياست خود تجديد نظر كند، ايرنا

داخلي. سياسي. احمدي نژاد. ‪ ۲۲‬بهمن.

محمود احمدي نژاد رييس جمهوري گفت : انقلاب اسلامي خواهان رواج مهرورزي در بين همه انسانهاست .

وي در سخنان خود در آيين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در تهران ، افزود: ما براي بر پايي جامعه نمونه اسلامي به عدالت ، مهرورزي و تلاش و مجاهدت پي گير آحاد ملت نيازمند هستيم.

رييس جمهوري حمايت ، هدايت ، نظارت بر فعاليت‌ها را از جمله وظايف دولت دانست و گفت : امروز دولت با همه توان به ميدان آمده و همه ظرفيت هاي سازندگي را فعال خواهد كرد.

احمدي نژاد با اشاره به اين كه امروز ساختن و آباد كردن كشور عبادت است ، گفت : تلاش بي‌وقفه ، وحدت ، انصاف ، رعايت حال مستضعفين ضامن موفقيت در اين مسير است .

وي افزود: كمربندها را ببنديد و آستين‌ها را بالا بزنيد تا ايران عزيز را بسازيم .

محمود احمدي نژاد رييس جمهوري در ادامه سخنان خود در آيين بزرگداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در تهران گفت : آنها كه مي‌خواهند با اصرار چهره پيامبر اسلام را مخدوش كنند، اشتباه مي‌كنند.

وي افزود: آفتاب هميشه درخشان است ، بر چهره آفتاب خاك نپاشيد.

رييس جمهوري گفت: وقتي اعتراض مي‌كنيم، مي‌گويند در كشور ما آزادي است .آنها دروغ مي‌گويند كه آزادي دارند، آنها گروگان صهيونيست‌ها هستند.

"چگونه در كشور شما توهين به پيامبر آزاد است ، ولي تحقيق در خصوص هولو كاست جرم است ".

احمدي نژاد گفت : هولوكاست واقعي را بايد در فلسطين پيدا كنيد كه همه صهيونيست‌هاي غاصب مرد فلسطين را هر روز خاك و خون مي‌كسند.

وي افزود: ملت ايران در سالگرد پيروزي انقلاب و در جمعيت دهها ميليوني سراسر كشور دولتهاي مزبور را به خداپرستي دعوت مي‌كند.

رييس جمهوري با بيان اين كه صهيونيسم رو به نابودي است، دوران اشغالگري به پايان رسيده است، گفت : به كشورهاي غرب توصيه مي‌كنم سرنوشت خود را به سرنوشت صهيونيست‌ها گره نزنيد.

احمدي نژاد با اشاره به اين كه راه حل مساله فلسطين يك همه پرسي از ملت فلسطين است ، گفت : به حق ملت فلسطين براي تعيين سرنوشت احترام بگذاريد.

محمود احمدي نژاد رييس جمهوري در ادامه سخنان خود خطاب به كشورهاي غربي گفت: اگر ببينيم با اتكا بر مقررات "ان.پي‌تي" مي‌خواهيد حق ملت ايران را در زمينه دسترسي به فناوري صلح‌آميز هسته‌اي ، ضايع كنيد، ملت ايران در سياستهاي خود تجديد نظر خواهد كرد.

احمدي نژاد خاطرنشان كرد كه سياست جمهوري اسلامي ايران تاكنون بر اين بوده است كه در چارچوب آژانس و معاهده "ان.پي.تي" از اين فناوري صلح آميز در عرصه‌هاي تخصصي استفاده كند.

رييس جمهوري با اشاره به اين كه كشورهاي غربي حيثيت معاهده ان پي تي را از بين برده‌اند ، تاكيد كرد: ملت ايران از حق خود صرف نظر نخواهد كرد و تهديدات شما راه به جايي نمي‌برد.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود گفت : دنيا بداند ما با توكل بر خدا و تكيه بر مردم از هيچ قدرتي هراس نداريم .

رييس جمهوري كه در آيين بزرگداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در تهران سخنراني مي‌كرد، خطاب به كشورهاي غربي افزود: ملت با اتكا به توانمنديهاي خود و توكل به خدا مي‌گويند شما اقتصاد داريد، اما خدا را نداريد ، اما خدا ياور ماست .

احمدي نژاد گفت : ملت ما با شما با نجابت رفتار كرده است ، ما دوست داريم همچنان صبور باشيم ، صبر ما را لبريز نكنيد.

"كاري نكنيد كه در سياست‌هاي خودمان تجديد نظر كنيم".

"محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري در ادامه سخنان خود با اشاره به همكاريهاي گسترده جمهوري اسلامي ايران با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، تصريح كرد كه ايران در سالهاي اخير بيشترين همكاري را با آژانس داشته است.

احمدي نژاد در سخنراني خود در آيين بزرگداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در ميدان آزادي تهران با اشاره به مذاكرات ايران با سه كشور اروپايي در سه سال گذشته گفت: آنها بعد از اين مدت اعلام كردند كه اصولا نمي‌خواهند ملت ايران از فناوري ساخت انرژي و سوخت هسته‌اي برخوردار شود.

رييس جمهوري خاطرنشان كرد: ما بعد از نزديك به سه سال مذاكره مطمئن شديم كه آنها با پيشرفت و بالندگي ملت ايران مخالفند.

احمدي نژاد ضمن مقايسه اين مسئله با موضوع ملي شدن صنعت نفت، گفت :
آنها مي‌خواهند انرژي ارزشمند هسته‌اي در اختيار خودشان باشد تا آن را قطره قطره به ملتها بفروشند و تحميلهاي سياسي خود را بر ملتها بار كنند.

رييس جمهوري با اشاره به مواد مختلف معاهده "ان پي تي" مبني بر حق ملتهاي عضو براي دسترسي به فناوري صلح آميز هسته‌اي، گفت: امروز برخي كشورهاي عضو آژانس ، معاهده "ان پي تي" را امضا نكرده‌اند ، آن وقت مي‌خواهند در خصوص ملت ما تصميم بگيرند.

احمدي نژاد با اشاره به مسلح كردن رژيم صهيونيستي توسط كشورهاي غربي گفت: كشورهاي غربي وقتي در مقابل اين سوال قرار مي‌گيرند كه چرا اين رژيم اشغالگر را مسلح كرده‌ايد، مي‌گويند چون اين رژيم عضو آژانس نيست. ظاهرا قرار است كشورهايي كه عضو آژانس نيستند، از حقوق بيشتري برخوردار شوند.

رييس جمهوري آنگاه از كشورهاي غربي خواست كه صداي ملت ايران را بشنوند كه تاكيد دارند " انرژي هسته‌اي حق مسلم ماست."

محمود احمدي نژاد رييس جمهوري در ادامه سخنان خود با بيان اينكه آرمانهاي ملت ايران، دلها را فتح مي‌كند، تصريح كرد: موج انقلاب اسلامي در همه جا گسترش مي‌يابد.

احمدي نژاد در سخنان خود در روز شنبه در آيين بزرگداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در ميدان آزادي تهران افزود: دشمنان ،امروز فكر مي‌كنند با ايجاد محدوديت در كشورهاي خود، همچون ممنوعيت حجاب و يا اهانت به پيامبر و يا اعمال فشار بر جمهوري اسلامي ايران و با تلاش براي ممانعت از پيشرفت جوانان خلاق ما خواهند توانست جلوي رشد نهضت اسلامي را بگيرند.

وي تاكيد كرد: اين در حالي است كه دوران زورگويي و اداره جهان با قدر نظامي بسر آمده است و امروز عصر ملتها ، منطق عدالت و خداپرستي است.

رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود گفت : توهين‌كنندگان به پيامبر اسلام نه مسيحي و نه يهودي اند، بلكه كساني هستند كه نداي لااله الاالله را كه نداي همه پيامبران است ، بر نمي‌تابند .

احمدي نژاد افزود: آنان مي‌خواهند بشريت را از رحمت و هدايت پيامبر اكرم محروم كنند، اما نور انبيا الهي خاموش شدني نيست ، چون نور آنها نور خداست .

رييس جمهوري گفت : پيامبر اسلام ، پيامبر رافت همه جهانيان است، پيامبري كه خواهان آزادي و سربلندي همه انسانهاست.

احمدي نژاد خاطرنشان كرد كه امروز جهانيان تشنه عدالت و معنويت هستند و موج خدا پرستي در حال گسترش است.

رييس جمهوري اسلامي ايران در سخنان خود در آيين بيست و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران در ميدان آزادي تهران خاطرنشان كرد: دشمنان انقلاب اسلامي ايران بعد از ‪ ۲۷‬سال توطئه، نتوانستند ذره‌اي از اراده مردم در حمايت از جمهوري اسلامي، بكاهند و امروز با ايجاد مانع بر سر دستيابي ايران به فناوري صلح آميز هسته‌اي در پي ضربه زدن به اين نظام هستند.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا ، رييس جمهوري ادامه داد: دشمنان ما از سلاح هسته‌اي نمي‌هراسند، بلكه نگراني آنها از خودباوري جوانان ايران است ، آنها فكر مي‌كنند اگرچهره زشت و كريه خود را در پشت آژانس و شوراي امنيت پنهان كنند، كراهت چهره آنان از بين خواهد رفت.

احمدي نژاد خطاب به غربيها و در راس آنها آمريكاي جهانخوار تصريح كرد: شما هيچ احترامي براي سازمانهاي بين‌المللي باقي نگذاشته‌ايد و با رفتارهاي خود حيثيت معاهده ان پي تي را نيز از بين برده‌ايد .


** براي ايفاي تعهدات شما تضميني وجود ندارد
رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طرح ارائه شده مبني بر انجام غني‌سازي در خارج از خاك ايران اشاره كرد و اظهار داشت:
هيچ تضميني براي ايفاي تعهدات شما وجود ندارد.

احمدي نژاد افزود: شما ‪ ۲۷‬سال است كه ملت ما را حتي از قطعات هواپيما محروم كرده‌ايد و برغم اينكه پول آن را گرفته‌ايد، از دادن اين قطعات خودداري مي‌كنيد، چه‌تضميني وجود دارد كه درآينده سوخت هسته‌اي ما را تامين كنيد.


** ما به كالاهاي شما نياز نداريم
رييس جمهوري در پاسخ به تهديد اين كشورها در رابطه با تحريم اقتصادي ايران و ممانعت از ورود كالاهاي تجاري به ايران، گفت: شما يك مشت كالاي مصرفي كه دردنيا براي خريد آنها دست مشتري را مي‌بوسند به ما مي‌فروشيد،ما نيازي به كالاهاي شما نداريم.

احمدي نژاد خاطرنشان كرد: ملتي كه با دست خالي، انرژي هسته‌اي بدست مي‌آورد، از راههاي بهتر وآسان تر مي‌تواند تمام نيازهاي خود را با افتخار تامين كند و نيازي به شما نداشته باشد.


** توهين به پيامبر توهين به همه پيامبران است
رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود به اقدام بسيار زشت برخي از كشورهاي اروپايي در توهين به ساحت مقدس پيامبر اسلام، اشاره كرد و گفت:
توهين به پيامبر اسلام در واقع توهين به همه پيامبران و اديان الهي است.

احمدي نژاد افزود: واضح است كه توهين‌كنندگان به پيامبر اسلام نه مسيحي و نه يهودي هستند بلكه كساني هستند كه نداي پيامبران را بر نمي تابند.

رييس جمهوري تاكيد كرد: كساني كه به ساحت مقدس پيمامبر اسلام توهين كرده‌اند مي‌خواهند بشريت را از رحمت و هدايت پيامبر اكرم محروم كنند،اما نور الهي پيامبران اسلام خاموش شدني نيست .

احمدي نژاد باتاكيد بر اينكه كساني كه مي‌خواهند با اصرار چهره پيامبر اسلام را مخدوش كنند، سخت دراشتباه هستند، گفت: چهره پيامبران همچون آفتاب درخشان است و كساني كه بر آفتاب خاك مي‌پاشند، خودشان كور خواهند شد .

رييس جمهوري اسلامي ايران خطاب به مسيحيان و يهوديان جهان، گفت: به نمايندگي از طرف ملت مسلمان ايران و مسلمان جهان از شما مي‌خواهم بايكديگر متحد شويد واجازه ندهيد،يك مشت صهيونيست شكست خورده به‌ساحت مقدس پيامبران الهي اهانت كنند.


** غربي‌ها دروغ مي‌گويند
احمدي نژاد افزود: در نزد برخي دولتهاي غربي ودر راس آنها شيطان بزرگ اهانت به پيامبر پذيرفتني است، اما صحبت از "افسانه هولوكاست" كه بر پايه آن صهيونست‌ها ‪ ۶۰‬سال است كه به كشورهاي ديگر زور مي‌گويند و مظلومان فلسطيني را مي‌كشند، جرم است.

رييس جمهور تصريح كرد: غربي‌ها بدروغ مي‌گويند كه در كشور آنها آزادي است و توهين به پيامبر و اديان الهي را نشانه آزادي مي‌دانند، آنها گروگان صهيونيست هستند و اين مردم اروپا و آمريكا هستند كه هزينه اين گروگان بودن را مي‌دهند .

احمدي نژاد خطاب به برخي دولتهاي غربي و آمريكا كه‌از توهين به پيامبر اسلام حمايت كردند، گفت: شما يك مشت مستبد وابسته و گروگان صهيونيستها هستيد .

رييس جمهوري خاطرنشان كرد: امروز عده‌اي نشسته و حكم كرده‌اند كه هولوكاست واقع شده و ديگران هم بايد آن را قبول كنند،اين همان فرهنگ و تفكر قرون وسطايي است .


** هولوكاست واقعي در فلسطين و عراق است
احمدي نژاد، اظهار داشت: هولوكاست واقعي را بايد در فلسطين پيدا كنيم آنجا كه ملت مظلوم فلسطين هر روز به خاك و خون كشيده مي‌شوند و در عراق كه مردم مسلمان بي‌دفاع همه روزه كشته مي‌شوند بايد هولوكاست را ديد.

رييس جمهوري با اشاره به اينكه اين رفتار، ليبراليسم غربي است، گفت:
صهيونستها رو به نابودي هستند و دوران اشغالگري به پايان رسيده است و اضمحلال فرهنگ استعماري و صهيونيستي به روشني ديده مي‌شود.

احمدي نژاد درادامه باتاكيد بر اينكه، صهيونيسم بنيادهاي فلسفي خود را ازدست داده است ،از دولتهاي غربي دعوت كرد كه به خداپرستي برگردند و عزت آزاد انديشي را به ذلت تبعيت از صهيونيستها نفروشند .


** اگر حق ايران را ضايع كنيد ، در سياستهاي خود تجديد نظر مي‌كنيم خطاب به دشمنان انقلاب اسلامي ايران گفت: اگر همچنان بخواهيد حق ايران را ضايع كنيد، ملت ايران در سياستهاي خود تجديد نظر خواهد كرد.

احمدي نژاد افزود: سياست جمهوري اسلامي ايران تاكنون اين
بوده كه از فناوري هسته‌اي در جهت صلح آميز استفاده كند و تلاشهاي هسته‌اي ما در چارچوب آژانس بوده و ملت ما تاكنون با نجابت برخورد كرده است.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه ملتها و جهان اسلام بيدار شده‌اند و ديگر دوران زور و سلطه به پايان رسيده است،خطاب به غربيها، خاطرنشان كرد: صبر ما را لبريز نكنيد و كاري انجام ندهيد كه در سياستهاي خود تجديد نظر كنيم.

رييس جمهوري اسلامي ايران با تاكيد بر اينكه با توكل به خدا و حمايت مردم از هيچ قدرتي هراس نداريم، گفت: اميدواريم مدعياني كه در كاخهاي شيشه‌اي نشسته‌اند، به توصيه رهبر عزيز ما توجه كرده باشند، قدرت مردم ايران را ببينند و دست از لجاجت بردارند.

رييس جمهوري دربخش ديگري از سخنان خود انتخابات فلسطين را نمونه خواست و اراده ملتهاي مسلمان خواند و خطاب به اشغالگران صهيونيست، گفت:
براي حل مسئله فلسطين بيراه نرويد، همه پرسي از ملت فلسطين ، راه را به شما نشان خواهد داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه صهيونستها از به ميدان آمدن مردم فلسطين و دمكراسي واهمه دارند،گفت: شما مخالف ملتها هستيد، بياييد بجاي لجبازي با ملت فلسطين، به حق مردم در تعيين سرنوشتشان، احترام بگذاريد.

رييس جمهوري اسلامي ايران خطاب به صهيونيستهاي غاصب گفت: اگر به اين توصيه مشفقانه گوش ندهيد، دست قدرت ملت فلسطين و ديگر ملتهاي آزاده، بزودي شما را تسليم و تابع اراده خود خواهد كرد.


** انقلاب اسلامي دنباله رسالت انبيا است
احمدي نژاد درابتداي سخنانش در بيست و هفتمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي ايران در جمع ميليوني راهپيمايان اين روز در ميدان آزادي، انقلاب اسلامي ايران را ادامه نهضت عاشورا و حركت انبياء الهي دانست و گفت:انقلاب اسلامي ايران دنباله رسالت انبيا است.

رييس جمهوري، برپايي عدالت و ساختن جامعه مقتدر اسلامي را از اهداف پيامبران الهي عنوان كرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران نيز با همين هدف راه خود را ادامه مي‌دهد و پيام انقلاب اسلامي، استقرار عدالت و برپايي صلح و آرامش براي همه ملتها است.


** بر آرمانهاي انقلاب پافشاري مي‌كنيم
احمدي نژاد خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي خواهان رواج مهرورزي بين انسانها و صيانت از كرامت همه بشريت است و ما امروز در اينجا و جاي جاي كشور عزيزمان جمع شده‌ايم تا بار ديگر بر آرمانهاي انقلاب پافشاري كنيم .

رييس جمهوري ، خداپرستي و عدالت را دو ركن اساسي نهضت انقلاب اسلامي ايران برشمرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران راه نويني فراروي ما قرار داد و خودباوري را در ميان ملت ايران زنده كرد واز ذلت حكومت طاغوت به عزت حكومت اسلامي رساند.


** ايران براي برپايي جامعه نمونه تلاش مي‌كند
احمدي نژاد باتاكيد براينكه،انقلاب اسلامي ايران و حركت انقلاب محدود به يك زمان و جغرافياي خاص نيست، گفت: ملت ايران بايد براي برپايي جامعه نمونه و الگوي اسلامي در منطقه و جهان ، تلاش كند.

وي عدالت، مهرورزي، تلاش و مجاهدت مردمي را ازمحورهاي اساسي در رسيدن به اين هدف والا عنوان كرد و گفت: ملت امروز وظيفه سنگيني بر عهده دارد و جوانان پرتلاش ايران اسلامي بايد آستين‌ها رابالا بزنند و خود را براي يك مجاهدت عظيم آماده كنند.

رييس جمهوري با تاكيد بر اينكه دولت در اين راه پشتيبان ملت خواهد بود، گفت: دولت برخاسته از اراده ملت به ميدان آمده و تمام ظرفيتهاي خود را براي ساختن كشور و حمايت از تلاش مردم بكار خواهد گرفت.

احمدي نژاد، ساختن زيربناها و فراهم نمودن ساختارها و همچنين برنامه ريزي و نظارت و هدايت فعاليتها را از وظايف دولت دانست و گفت: اين نيروي مردم است كه كشور را مي‌سازد.


** روحيه استقامت و پايداري در ميان مردم زنده است
رييس جمهوري ساختن و آباد كردن كشور را عبادت خواند و گفت: تلاش در جهت تعالي كشور، گامي بلند در راه تحقق آرمانهاي انقلاب است و خدا را شاكريم كه با گذشت ‪ ۲۷‬سال از پيروزي انقلاب اسلامي،امروز همچنان روحيه استقامت و پايداري در ميان مردم زنده است.

احمدي نژاد بااشاره به اينكه امروز ملت آگاه تر و، مقاوم تر و پرشورتر در ميدان ايستاده و آرمانهاي انقلاب را فرياد مي‌زند، گفت:
آرمانهاي شما مردم كه برخاسته از فطرت پاك الهي است، قلوب ملتهاي جهان را فتح خواهد كرد.

رييس جمهوري خاطرنشان كرد: دشمنان تصور مي‌كند با اقدامات سخيفي همچون ، ممانعت از دستيابي ما به دانش هسته‌اي، مقابله با حجاب و توهين به مقدسات و ساحت مقدس پيامبر اسلام، مي‌توانند جلوي رشد و بلندگي ما را بگيرند.

احمدي نژاد باتاكيد بر اينكه دشمنان سخت در اشتباه هستند، گفت: دوران اداره دنيا با قدرت نظامي و زور و سلطه به پايان رسيده و عصر اراده ملتها فرا رسيده است.

رييس جمهوري همچنين درپايان سخنان خود ازحضورگسترده‌مردم در راهپيمايي روز ‪ ۲۲‬بهمن قدرداني كرد وگفت: از موضع شناسي، هوشمندي و شجاعت و پايمردي شما مردم عزيز كه بار ديگر حمايت خود را از آرمانهاي انقلاب اعلام كرديد و دشمنان جمهوري اسلامي را مايوس نموديد، تشكر مي‌كنم.

احمدي نژاد همچنين از تمامي دستت اندركاران برگزاري مراسم باشكوه ‪۲۲‬ بهمن قدرداني كرد و گفت: از همه دست اندركاراني كه براي جاودانه شدن اين حضور باشكوه تلاش كردند، تشكر مي‌كنم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: كاري نكنيد كه ايران در سياست خود تجديد نظر كند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016