چهارشنبه 26 بهمن 1384

محسن رضايي: شايعه جنگ يك عمليات رواني است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: انقلاب اسلامي ايران وارد عرصه‌ي جديدي شده است كه من آن را چالش مي‌نامم و در آن مجموعه‌اي از مسائل و اقدامات رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) محسن رضايي طي سخناني در مراسم يادواره‌ي شهداي عمليات والفجر 8 كه از سوي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، افزود: ما از يك دوره‌ي 17 ساله‌ي تنش‌زدايي عبور كرده‌ و وارد دوره‌اي شده‌ايم كه از دو سال پيش آغاز و امروز كاملا علني شده است.

وي ادامه داد: اين چالش تحميلي است كه يك دوره‌ي اقتصادي، سياسي و من‌جمله امنيتي را به دنبال خواهد داشت.

وي در مورد استراتژي آمريكا در قبال ايران نيز تصريح كرد: اين استراتژي داراي سه مرحله است؛ قطعنامه‌هاي داخل شوراي امنيت. خارج از شورا و ايجاد ناامني توسط جبهه غرب در ايران. رو آرودن به ديپلماسي كه اگر زماني آمريكا از ساير روش‌ها به نتيجه نرسيد، وارد بن‌بست نشود، لذا بحث تعامل و مذاكره را جدي مي‌گيرد.

رضايي تاكيد كرد: خواست دشمنان، تسليم كردن ايران است ولي جنگ در كار نيست شايعه جنگ بين ايران و آمريكا يك عمليات رواني است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: در هر حادثه‌اي، كليد فتح نيروهاي حزب‌الهي و شهادت‌طلب هستند. اما آن‌چه مشخص است، ايستادگي ملت و مسوولان بر حق مسلم استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌يي است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محسن رضايي: شايعه جنگ يك عمليات رواني است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016