سه شنبه 5 اردیبهشت 1385

سيدمحمد خـاتـمـي: بايد خواستار تحول بود و در عين حال دغدغه‌ امنيت ملي داشت، ايسنا

* نـيـازمـنـد تـعـامـل هـسـتـيـم
* بـايـد تـبـار اصـلاحـات را شـنـاخـت



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس‌جمهور سابق كشورمان با تاكيد بر اين كه «يك حزب مي‌تواند نقش موثري در جامعه داشته باشد» گفت:« بايد اهداف را مشخص و به سوي آن حركت كرد. بايد خواستار تحول بود و در عين حال دغدغه‌ي امنيت ملي و ثبات كشور را داشت.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد خاتمي در ديدار اعضاي شوراي سردبيري روزنامه‌ي اعتماد ملي اظهار داشت:« در صد و پنجاه سال اخير آسيب‌شناسي درستي از جريان‌هاي ملي و به خصوص اصلاحي صورت نگرفته است، از مشروطيت به اين طرف، در همه جا جوانه‌هايي از يك حركت اصلاحي را مي‌بينيم كه معمولا با مشكل مواجه شده‌اند.»

وي درباره‌ي اصلاحات افزود:« بايد تبار اين اصلاحات را شناخت، بايد ديد هدف از آن چه بود و چه هست. گرچه بحث‌هاي خوبي صورت گرفته است، ولي هنوز هم نياز به تعامل و كار فراوان داريم.»

خاتمي در اين ديدار با تبريك راه‌اندازي روزنامه‌ي اعتماد ملي اظهار داشت كه اين روزنامه در مدت كوتاهي كه از انتشارش مي‌گذرد، جاي خود را در ميان مطبوعات باز كرده است.

وي گفت:« با توجه به شخصيت بنيانگذار حزب و روزنامه‌ي اعتماد ملي و نيز با همت دوستان روزنامه‌ي متين و خواندني شده است. اين روزنامه شكل خوب و مطالب زنده‌اي دارد و سير صعودي را براي جذب خواننده طي مي‌كند.»

خاتمي هم‌چنين درباره‌ي مديريت روزنامه، گفت:« آقاي كروبي عزيز همه است. واقعا براي همه‌ي ما يك سرمايه محسوب مي‌شود. ايشان با سابقه‌ي روشن و خلوص نيت و شجاعت و خيرخواهي و در عين حال دلسوزي كه نسبت به اسلام و انقلاب دارند و با توجه به جمعي كه با ايشان كار مي‌كنند، مي‌توانند منشا آثار و بركات ارزنده‌اي در عرصه‌ي انقلاب و اجتماع ما باشند.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس بنياد باران در مورد فعاليت حزب اعتماد ملي‌ نيز گفت:« بايد اهداف را مشخص و به سوي آن حركت كرد. بايد خواستار تحول بود در عين اين‌كه دغدغه‌ي امنيت ملي و ثبات كشور را داشت. به هر حال حزب مي‌تواند نقش موثري در جامعه داشته باشد، كما اين‌كه در اين مدت كوتاه اين چنين بوده است.»

در اين ديدار هم چنين حق‌شناس مدير مسوول روزنامه‌ي اعتماد ملي گزارشي از روند شكل‌گيري روزنامه و مسائل مختلف پيرامون آن ارايه داد.

Copyright: gooya.com 2016