دوشنبه 19 تیر 1385

مجيد انصاری: كانديداتوريم در خبرگان بستگی به شرايط دارد، ايسنا

*ارائه‌ي ليست انتخاباتي مجمع روحانيون مبارز فعلا زود است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

كميته‌ي سياسي مجمع روحانيون مبارز در جلسه‌ي اخير خود به بررسي ليست كانديداهاي اين تشكل براي انتخابات خبرگان پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين مجيد انصاري عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين‌كه تشكيل جلسه‌ي مشترك با ساير گروه‌هاي همفكر اصلاح‌طلب نيز از سوي اعضاي كميته‌ي سياسي مطرح شد، گفت: به زودي به پيشنهاد كميته‌ي سياسي مجمع روحانيون مبارز با ساير گروه‌هاي همفكر و همسو جلسه‌ي مشترك تشكيل خواهيم داد و درباره‌ي ليست انتخاباتي و ساير مباحث پيرامون انتخابات خبرگان به بحث و بررسي مي‌نشينيم.

وي با بيان اين‌كه جلسه‌ي مشترك متشكل از همه‌ي گروه‌هايي است كه در گذشته با آن‌ها همراهي داشته‌ايم، افزود: جزئيات جلسه و زمان برگزاري آن بعد از تصويب در شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز اعلام خواهد شد.

اين عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز با بيان اين‌كه براي ارائه‌ي ليست انتخاباتي اين تشكل روحاني فعلا زود است، ابراز داشت: پس از آن‌كه با ساير گروه‌ها روي اين ليست بحث و بررسي كرديم، آن را ارائه خواهيم داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو فعلي مجلس خبرگان شركت فعال در انتخابات را براي شخص خود يك اصل دانست و در عين‌حال افزود: در انتخابات شركت مي‌كنم اما اين كه شخصا براي كانديداتوري ثبت‌نام كنم بستگي به شرايط و وضعيت دارد.

انصاري با بيان اين‌كه فعلا براي اعلام‌نظر در اين رابطه زود است، در عين‌حال درباره‌ي احتمال شركت مجمع روحانيون مبارز و شخص خود در انتخابات ميان‌دوره‌اي مجلس نيز به خبرنگار ايسنا گفت: هنوز در اين زمينه تصميم خاصي در مجمع گرفته نشده و اعضاء تاكنون بحثي در اين زمينه نكرده‌اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجيد انصاری: كانديداتوريم در خبرگان بستگی به شرايط دارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016