سه شنبه 20 تیر 1385

همبستگی برای آزادی زندانيان سياسی درايران، جمعی از ايرانيان مقيم استکهام

زندانيان سياسی در بند در ايران از آغاز حيات جمهوری اسلامی تا به امروز از بر جسته ترين نماد های مقاومت يک ملت در برابر سرکوبگران حاکم به شمار ميروند که بهای بس سنگينی در مبارزه برای رهايی از چنگال استبداد پرداخته اند. قتل عام زندانيان سياسی در دهه ۶۰ هولناک ترين نمونه اين واقعييت انکارناپذير است. هرچند جمهوری اسلامی ايران در هيچ دوره ای ازتاريخ حيات خود از تداوم نقض حقوق بشر در ايران، سرکوب مخالفين سياسی، بازداشت و در بند کشيدن و شکنجه آنان دست نکشيده است. مبارزه زندانيان سياسی در ايران اما همواره از حمايت و همبستگی ايرانيان در داخل و خارج برخوردار شده است. با شرکت فعال در کارزار جهانی ۳ روزه در ۱۴، ۱۵ و ۱۶ ژوئيه برای آزادی کليه زندانيان سياسی ايران که به پيشنهاد آقای اکبر گنجی و استقبال خانم سيمين بهبهانی و بخش بزرگی از فعالان سياسی فرهنگی کشور صورت گرفته است دگربار عزم خود را برای گشوده شدن در زندانها به جهانيان نشان دهيم.

ما خواستار آزادی فوری و بدون قيد و شرط کليه زندانيان سياسی و بازداشت شدگان دوره اخير از جمله ناصر زرافشان وکيل پرونده قتل های زنجيره ای، سعيد ماسوری , حشمت الله طبرزدی فعالين سياسی و عابد توانجه از فعالين جنبش دانشجويی، منصور اسانلو رئيس هيات مديره سنديکای شرکت واحد، رامين جهانبگلو استاد دانشگاه و انديشمند سرشناس کشورمان و آقای موسوی خوئينی از مدافعان حقوق و آزادی های سياسی و مدنی و ديگر بازداشت شدگان اعتراضات مردم در آذربايجان و زنان، دانشجويان و کارگران در تهران و ديگر نقاط کشور هستيم. ما ايرانيان مقيم استکهم را فرا ميخوانيم با شرکت هر چه گسترده تر خود در گردهمايی استکهلم در

روز جمعه ۱۴ يولی ساعت ۱۶:۳۰ در ميدان مرکزی شهر

برای آزادی زندانيان سياسی بپا خيزند. در پايان اين گردهمايی جمعی از داوطلبان اعتصاب غذای ۳ روزه ای را آغاز ميکنند. با حضور گسترده خود در اين کارزار جهانی به ياری زندانيان سياسی بشتابيم.

جمعی از ايرانيان مقيم استکهام

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همبستگی برای آزادی زندانيان سياسی درايران، جمعی از ايرانيان مقيم استکهام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016