چهارشنبه 5 مهر 1385

حداد عادل: اميدواريم اروپا، آمريکا را به دنبال خود بکشاند، ايرنا

‬ تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۷/۰۵‬

" غلامعلی حداد عادل" رييس مجلس شورای اسلامی گفت : اميدواريم به جای اينکه آمريکا اروپا را بدنبال خود بکشاند، اين بار اروپا آمريکا را مجبور به تبعيت از خود کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايرنا، حداد عادل روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران داخلی، افزود: ما می‌خواهيم اروپا منفعل و دنباله رو آمريکا نباشد.

رييس مجلس حرکت پرونده هسته‌ای ايران را به سوی جانشينی مذاکره با تهديد دانست و گفت: زبانی که يک ماه پيش آمريکايی‌ها گشوده بودند و قصد آنها تهديد و تحريم ايران بود در جامعه جهانی با استقبال مواجه نشد و جامعه جهانی ترجيح داد که مذاکرات ادامه يابد.

حداد عادل در پاسخ به سوالی درخصوص برخی خبرها از رسانه‌های خارجی در زمينه پذيرش تعليق غنی‌سازی از سوی ايران، گفت : خبرهای مربوط به ايران را بايد از زبان مسوولان رسمی کشور شنيد.

وی خاطرنشان کرد:چنين موضوعی از سوی دبير شورای امنيت ملی تاکنون اعلام نشده است و موضع ما همان موضع قبلی است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس مجلس تعليق غنی‌سازی را يکی از مسائلی که در ضمن مذاکره می توان به آن پرداخت دانست و اظهار داشت: ما می‌خواستيم دلايل درخواست تعليق را در مذاکره بدانيم،اما آنها تعليق را پيش شرط قرار داده بودند.

حداد عادل افزود: پيش شرط قرار دادن امری که موضوع مذاکره است برای انجام مذاکره ، نقض غرض است و اکنون اروپايی‌ها به اين مساله پی برده‌اند .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حداد عادل: اميدواريم اروپا، آمريکا را به دنبال خود بکشاند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016