پنجشنبه 6 مهر 1385

احمدی نژاد: کدورتی بين من و وزير سابق رفاه و تامين اجتماعی وجود ندارد، ايلنا

بعضی گروهها برای دستيابی به يک پست به دروغ، فريب، تهمت و غيبت متوصل می شوند


تهران- خبرگزاری کار ايران

"محمود احمدی نژاد"، رييس جمهور، با اشاره به خدمات و تلاشهای"پرويز کاظمی" وزير سابق رفاه و تامين اجتماعی در طول مسئوليت در اين وزارتخانه، از کوششهای وی برای اداره وزارت رفاه وتامين اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ايلنا،رئيس جمهور صبح چهارشنبه در جلسه هيات وزيران با تاکيد بر اينکه در دولت اسلامی مناصب و مسووليتها، امانتهايی الهی برای خدمتگزاری بهتر به مردم است، گفت: بر خلاف بعضی گروهها که دستيابی به يک پست و مسئوليت را بالاتر از بسياری ارزشهای اعتقادی می دانند و با هيجانهای خاصی برای گرفتن مسووليت‌‏ها به دروغ و فريب و تهمت و غيبت متوصل می شوند، در ديدگاه دولت نهم همواره آمادگی کامل برای واگذاری مسووليت به ديگران در جهت اجرای بهتر وظايف و ماموريتها وجود دارد و همه به صلاح کشور و منافع مردم می انديشيم.
احمدی نژاد با انتقاد از کسانی که با تحليل های غيرواقعی درصدد القای مسائل خاص مورد نظر خود و ايجاد کدورت در فضای جامعه هستند، گفت: همکاريهای آقای کاظمی با دولت ادامه خواهد يافت و از تجربيات ايشان در صنعت کشور استفاده خواهد شد و کدورتی وجود ندارد ولی متاسفانه برخی مطالب که در اين فضا مطرح می شود ناجوانمردانه است و تاکيد می کنم کسی حق ندارد به شخصيت مديران خدمتگزار از جمله آقای کاظمی اهانت کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس جمهور با اشاره به مطرح شدن بحث انحلال وزارت رفاه و تامين اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تابع قانون است و از هر تصميمی که نمايندگان مجلس بگيرند تبعيت کرده و مصوبات مجلس را عينا اجرا خواهد کرد.
در جلسه صبح هيات وزيران همچنين تعدادی از پيشنهادهای دستگاههای اجرای مطرح و پس از بررسی درباره آنها تصميم گيری شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد: کدورتی بين من و وزير سابق رفاه و تامين اجتماعی وجود ندارد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016