پنجشنبه 31 خرداد 1386

طرح ۴ ماده ای سيد محمد خاتمی برای پايان بحران فلسطين، ايلنا

گروه های درگير ،حرمت نام بزرگ فلسطين را داشته باشند

تهران- خبرگزاری کار ايران

رييس جمهور سابق کشورمان برای حل بحران فلسطين با ارائه يک طرح چهار ماده‌‏ای از گروه‌‏های درگير در فلسطين خواست با پايان دادن به خون‌‏ريزی فلسطينيان که تنها دشمن را شاد می‌‏کند و مورد بهره آنان قرار می‌‏گيرد، دل مسلمانان را شاد کند.

به گزارش روابط عمومی بنياد باران،‌‏ حجت‌‏الاسلام سيدمحمد خاتمی رييس موسسه بين‌‏المللی گفت و گوی تمدن‌‏ها که در نشست ماهانه بنياد باران سخن می‌‏گفت، با ابراز تاسف از قضايای پيش آمده در فلسطين و درگيری‌‏های خونبار ميان گروه‌‏های مبارز فلسطينی طرح چهار ماده‌‏ای خود را برای پايان دادن به بحران حاکم بر فلسطين تشريح کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تکيه بر تحريم کاربرد سلاح فلسطينی عليه فلسطينی, بازگشت سريع و بدون پيش‌‏شرط به مرحله گفت و گو و مذاکره, تشکيل مجدد دولت وحدت ملی, توجه به رای مردم و تشکيل پارلمان فلسطين و فعال شدن همه کشورهای اسلامی و عربی به ويژه ايران, مصر, عربستان و سوريه برای حل بحران فلسطين چهار محور عمده طرح سيدمحمد خاتمی برای پايان دادن به کشتار فلسطينيان توسط يکديگر است.
خاتمی گفت: گروه‌‏های درگير در فلسطين بايد حرمت نام بزرگ فلسطين و ملت فلسطين را داشته باشند؛ گروه‌‏هايی که سابقه مبارزاتی و تلاش مستمر آنها برای حفظ حقوق و موجوديت ملت فلسطين قابل قدردانی است,اما امروز متاسفانه به گونه‌‏ای مقابل همديگر قرار گرفتند که تنها دشمن بهره آن را می‌‏برد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'طرح ۴ ماده ای سيد محمد خاتمی برای پايان بحران فلسطين، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016