یکشنبه 17 تیر 1386

دیدار مقام ارشد حماس با هاشمی رفسنجانی، آفتاب

آفتاب: «عماد العلمی» رئیس ستاد و مسئول امورداخلی حماس عصر روز شنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و در خصوص مسائل فلسطین گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، هاشمی رفسنجانی در این دیدار مقاومت اسلامی را تنها راه نجات مردم فلسطین و آزادی سرزمینهای اسلامی عنوان كرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران از لحاظ سیاسی و عقیدتی پشتیبان مردم فلسطین در احقاق حقوقشان است.

وی اعتقادات دینی جنبش حماس را سرمایه عظیمی برای ادامه راه آنها عنوان كرد و افزود: حركت و مبارزه حماس بر مبنای دین اسلام، رمز موفقیت این گروه و پشتیبانی مردم فلسطین از آنها است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگیری میان گروه‌های فلسطینی را «خواست صهیونیست‌ها» عنوان كرد و گفت: آرزوی جمهوری اسلامی ایران این است كه برادری و اتحاد به میان فعالان سیاسی در فلسطین بازگردد.

هاشمی رفسنجانی تاكید كرد: كشورهای غربی تمایلی به كمك به دولت فلسطینی و مردم این كشور ندارند و سیاست آنها و رژیم صهیونیستی برتضعیف ملت فلسطین استوار است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آقای عمادالعلمی مسئول امورداخلی حماس نیز دراین دیدار مذاكره، تفاهم و اتحاد در فلسطین را خواست این گروه عنوان كرد و افزود: تشكیل دولت وحدت ملی برای حماس یك اصل است و به دنبال این هستیم كه با تشكیل این دولت اتحاد در نواز غزه و كرانه باختری حاكم شود. وی تاكید كرد كه جنبش حماس به هیچ وجه خواهان جدایی نواز غزه از كرانه باختری نیست و ما خواهان مذاكره و تفاهم براساس توافقنامه‌های قبلی هستیم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دیدار مقام ارشد حماس با هاشمی رفسنجانی، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016