سه شنبه 13 شهریور 1386

حکم رياست طهماسب مظاهری بر بانک مرکزی صادر شد، فارس

خبرگزاری فارس: معاون اول رئيس جمهور گفت: رياست طهماسب مظاهری بر بانک مرکزی قطعی شده است و معارفه وی در اولين فرصت مناسب انجام خواهد شد.


پرويز داوودی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در حاشيه دومين جشنواره تعاونی‌های برتر اظهار داشت: حکم طهماسب مظاهری برای رياست کلی بانک مرکزی توسط رئيس جمهور صادر شده است.
وی افزود: مراسم معارفه طهماسب مظاهری به عنوان رئيس کل جديد بانک مرکزی در اولين فرصت مناسب انجام خواهد شد و اداره بانک مرکزی به وی سپرده می‌شود.
رئيس کل مستعفی بانک مرکزی نيز امروز در حاشيه هجدهمين همايش بانکداری اسلامی به خبرنگار فارس گفت: دولت اعلام کرده است آقای مظاهری به بانک مرکزی می‌آيد و من هم می‌روم.
ابراهيم شيبانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: دولت اعلام کرده است آقای مظاهری به بانک مرکزی می‌آيد و من هم می‌روم.
وی در پاسخ به اين پرسش که دليل اين تغيير چيست گفت: من مايلم بروم.
شيبانی در پاسخ به اين پرسش که حکم مظاهری کی صادر می‌شود، گفت: حکم را رئيس جمهوری بايد صادر کند.
رئيس کل مستعفی بانک مرکزی با تاييد اخبار مربوط به رد پيشنهاد پذيرش سمت نمايندگی بانک جهانی توسط وی تصريح کرد: فعاليت علمی خود در دانشگاه را ادامه خواهد داد.
به گزارش فارس، مراسم معارفه مظاهری احتمالا" فردا برگزار خواهد شد.
طهماسب مظاهری سال ۱۳۳۲ متولد شده و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ مدير کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۰ معاون عمرانی استانداری کهکيلويه و بوير احمد، از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ قائم مقام سازان برنامه و بودجه، از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۰ رئيس بنياد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی، از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۳ دبيرکل بانک مرکزی، از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ قائم مقام مدير عامل شرکت فولاد، از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳ وزير امور اقتصادی و دارايی و از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ معاون کل وزارت امور اقتصادی و دارايی و از تابستان سال ۱۳۸۵ تاکنون مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران بوده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حکم رياست طهماسب مظاهری بر بانک مرکزی صادر شد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016