شنبه 4 خرداد 1387

معاون اول احمدی نژاد: نرخ سود بانکی همان ۱۰ درصد است، ايسنا

معاون اول رييس‌جمهور در به پاسخ به سوالی درباره وضعيت نرخ سود بانکی کشور گفت: نرخ سود بانکی طبق اعلام قبلی همان ۱۰ درصد می‌باشد و دولت هيچ‌گونه تصميمی‌برای تغيير اين نرخ ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) پرويز داوودی در يادمان سفر خود به استان اردبيل و در تشريح نتايج اين سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ پيشرفت بعد فرهنگی اين استان و وجود جوانانی برومند و با انگيزه و تلاشگر از جمله شاخص‌های اصلی استان اردبيل به شمار می‌رود و اين نشان دهنده آن است که اين استان آمادگی لازم برای ارتقای علمی‌عمرانی و فرهنگی را دارد.

وی با اشاره به وضعيت‌های گردشگری و کشاورزی و مرز مشترک با جمهوری آذربايجان افزود: استان اردبيل با اين مزيت‌ها و با کارهايی که در منطقه صورت گرفته رو به صنعتی شدن دارد.

وی با بيان اين‌که " در طول اين سفر از پروژه‌های مختلف از جمله احداث پل‌های روگذر اردبيل، پروژه تکميل احداث چهار خطه کردن جاده صحرا و نيروگاه اردبيل بازديد به عمل آمده است" خاطرنشان کرد: عمليات احداث پل‌های روگذر اردبيل از پيشرفت فيزيکی ۲۰ ا لی۸۵ درصد برخوردارند که تاکنون ۲۰ ميليارد تومان هزينه صرف شد و برای مابقی بودجه‌ای ويژه در اين سفر در نظر گرفته شده و همچنين پروژه احداث جاده صحرا از پيشرفت ۶۸ درصدی برخوردار است و در ۲۸ ماه آينده به بهره‌برداری خواهد رسيد که رکوردی در کارهای عمرانی استان به شمار می‌آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون اول رييس‌جمهور از فعال شدن شهرک صنعتی شماره دو اردبيل در دولت نهم ابراز خرسندی کرد و گفت: اين شهرک در گذشته ۲۰ واحد داشت که در چند سال اخير به ۴۸۰ واحد، افزايش يافته و از آن تعداد ۹۷ واحد فعال می‌باشد که اشتغال ۲۸۸۵۰ نفر در اين واحد‌ها تلاش مسوولان استان‌ها را برای کاهش بيکاری نشان می‌دهد.

داوودی افزود: در تمام پروژه‌های مورد بازديد قرار گرفته در اين استان شاهد ان هستيم که يک حرکت سريع در اين دولت انجام می‌گيرد و زمينه‌ای برای بهره وری بيشتر و حل مشکلات و سالن مردم فراهم شده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معاون اول احمدی نژاد: نرخ سود بانکی همان ۱۰ درصد است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016