شنبه 17 شهریور 1386

رمضان‌زاده: تا دو سال ديگر ايران به "کره‌شمالی اسلامی" تبديل می‌شود، نوروز


«عبدالله رمضان‌زاده» قائم‌مقام دبيرکل جبهه مشارکت گفت: اصولگرايان می‌گفتند ايران را به «ژاپن اسلامی» تبديل می‌کنيم، اما اگر روند به همين صورت باشد تا دو سال ديگر ايران به «کره شمالی اسلامی» تبديل می شود.

به گزارش سايت محلی «کرمان ما»، رمضان‌زاده عصر روز جمعه دردومين همايش «نسيم اتحاد» که توسط هیأت موسس انجمن روشنگران در محل خانه شهر کرمان برگزار شده بود، با اشاره به وضعيت گرانی در کشور گفت: آنها می‌گفتند ژاپن اسلامی درست می‌کنيم اما تا دو سال ديگر کره شمالی اسلامی در کشور ايجاد می‌شود.

رمضان زاده در بخش ديگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به دو دليل ايجاد فرصت گفتگو با مردم و نشان دادن وضعيت جناح مقابل به مردم بايد در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: انتخابات يک فرصت مهم است و ما اگر بتوانيم ۱۰ درصد از واجدين شرايطی را که رای ندادند به صحنه بکشانيم، برنده خواهيم شد. هر کدام از ما بايد ۱۰ يا ۲۰ نفر را قانع کنيم که بيايند و رای بدهند.

استاندار سابق کردستان تصريح کرد: ما در انتخاباتی شرکت می‌کنيم که عادلانه و آزاد باشد اما تا به نتيجه‌ای غير از اين نرسيده‌ايم، حضور خود را ادامه خواهيم داد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اينکه «چرا اصلاح طلبان بايد ائتلاف کنند؟»، گفت: هيچ حزبی در کشور بيش از ۲۰ درصد از آرای مردم را متعلق به خود ندارد و ما ناچاريم که در اهداف موضوعی خود علی‌رغم اختلاف نظرها مشترک شويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رمضان زاده با بيان اينکه «پيشروی مسير ائتلاف اصلاح‌طلبان مطلوب است»، گفت: اين يک ضرورت است که ما علی‌رغم همه محدوديت‌ها در انتخابات شرکت کنيم چون کشور در خطر است.

در نشست اصلاح طلبان کرمان جمعی از چهره‌های اصلاح‌طلب استان و فعالين سياسی نيز حضور داشتند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رمضان‌زاده: تا دو سال ديگر ايران به "کره‌شمالی اسلامی" تبديل می‌شود، نوروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016