دوشنبه 14 آبان 1386

واکنش رمضان‌زاده به تخريب ايده خاتمی، آفتاب

آفتاب: طی هفته‌های اخير حاميان دولت و از جمله سخنگوی دولت و روزنامه «کيهان» بر دامنه حملات خود به ايده گفت‌وگوی تمدن‌های «سيدمحمد خاتمی» افزوده‌اند.

«عبدالله رمضان‌زاده» سخنگوی دولت خاتمی در تحليل موج مجدد حمله حاميان دولت به ايده گفت‌وگوی تمدن‌های رييس‌جمهور پيشين گفت: در شرايطی که سياست خارجی دولت نهم شکست خورده و بحران‌های متعددی در سياست خارجی به وجود آمده، دولت و حاميانش ناگزيرند برای اثبات خود ديگران را تخريب کنند.

قائم مقام دبيرکل جبهه مشارکت در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی آفتاب گفت: در حال حاضر دولت نهم با اين سوال اساسی مردم رو به رو است که درآمدهای شگفت‌انگيز نفتی طی دو سال اخير که مجموع آن تا پايان سال جاری به ۱۸۰ ميليارد دلار می‌رسد کجا رفته است؟ بنابراين چون پاسخی برای اين سوال اساسی مردم ندارند سعی دارند در جامعه با ايجاد مساله‌هايی اين‌چنينی فرافکنی کنند و با تخريب ديگران خود را اثبات کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوی دولت خاتمی در ادامه با مقايسه دستاوردهای سفر سيد محمد خاتمی و احمدی‌نژاد به نيويورک اظهار داشت: امروز با فروکش کردن هياهوها مشخص شده که سفر احمدی‌نژاد به نيويورک هيچ دستاوردی نداشته جز تشديد تحريم‌ها عليه ايران؛ در حالی که با سخنرانی خاتمی دانشگاه‌ هاروارد آمريکا تحريم هوايی ايران رفع شد.

وی افزود: دستاورد سفر احمدی‌نژاد به نيويورک چيزی جز تحريم سپاه و بانک‌های ملت، ملی و صادرات نبود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واکنش رمضان‌زاده به تخريب ايده خاتمی، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016