دوشنبه 3 دی 1386

رمضان زاده: فعاليت های هسته ای در دوره خاتمی در تعليق بود، فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی دولت خاتمی در نشست حوزه شرق تهران جبهه مشارکت گفت: در دولت خاتمی اگر چه فعاليت‌های هسته ای در حال تعليق بود، اما در تحريم نبوديم .


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی منطقه تهران جبهه مشارکت، عبدالله رمضان زاده قائم مقام دبيرکل حزب مشارکت، فعاليت تشکيلاتی و قانونمند را تنها راه برون رفت از شرايط فعلی دانست و با اشاره به اين مطلب که «جبهه مشارکت تعهد دارد فعاليتش را در مسيری طی کند که کمترين هزينه را برای مردم داشته باشد»، گفت: چاره‌ای جز کار جمعی هماهنگ برای آگاه‌سازی مردم و تشويق آنها برای حضور جدی در صحنه نداريم، هر راه ديگر جز اين، هزينه‌های سنگينی برای مردم به همراه خواهد داشت.
وی با دعوت به کانديداتوری از تمامی افرادی که خود را واجد شرايط می‌دانند، مسئوليت هرگونه رد صلاحيتی را متوجه دولت دانست و ادامه داد: در ميان اصلاح‌طلبان آنقدر نيروی توانا وجود دارد که هيچ هراسی از رد صلاحيت‌ها نخواهيم داشت.
قائم مقام دبيرکل جبهه مشارکت با اشاره به انتخابات نهمين دوره رياست جمهوری افزود: کسانی با اين تصور که با قهر کردن از مسئوليت‌های اجتماعی و بی‌توجهی به وضعيت جامعه، شرايط بهتر خواهد شد پای صندوق‌های رأی حاضر نشدند و شرايطی به مراتب بدتر حاکم شد.
رئيس منطقه تهران جبهه مشارکت با قابل نقد دانستن عملکرد اصلاح‌طلبان گفت: ما کم‌کاری کرده‌ايم و نتوانستيم پياممان را به مردم منتقل کنيم. رئيس مجلس هفتم که رأی اول را در انتخابات به دست آورد، نفر ۳۳ مجلس ششم بود و بررسی آراء نشان می‌دهد که در هر دوی اين انتخابات رأی وی ثابت بوده است. جناح مقابل رأی ثابتی در انتخابات دارد و اگر ما بتوانيم پياممان را به مردم برسانيم، پيروز خواهيم بود.
وی با تاکيد بر اينکه «به طور قطع در هر انتخاباتی که مشارکت مردمی بيش از ۶۵ درصد باشد، پيروزی از آن اصلاح‌طلبان است»، افزود: مسئله بزرگ کشور امروز، ناکارآمدی دولت است زيرا به هيچ متخصص و نخبه‌ای احترام نمی‌گذارد و اعتماد ندارد مگر اينکه تابع باشند.
سخنگوی دولت اصلاحات افزود: بزرگترين مشکل کشور مديريت ناکارآمد مبتنی بر روش‌های غير علمی است. انتظار ما از دولت فقط يک چيز است؛ بپذيرند که مملکت را بر مبنای اصول علمی و عقلايی اداره کنند.
قائم مقام دبيرکل جبهه مشارکت با وخيم خواندن شرايط اقتصادی کشور، نسبت به افزايش خارج از کنترل نرخ تورم هشدار داد و افزود: خوشحاليم که احمدی‌نژاد برای اولين بار پذيرفت که گرانی وجود دارد و اميدواريم که ساير اشتباهاتشان را هم بپذيرند و فرافکنی نکنند. به هر حال برای دولتی با اين درآمد بالا، جای سؤال دارد که چرا اکنون دولت در پرداخت حقوق کارمندانش هم دچار مشکل است.
وی در بخش ديگری از سخنانش با خاطر نشان کردن وظايف اصلاح‌طلبان، ارتباط مستمر با مردم را لازمه بهبود شرايط موجود دانست و تاکيد کرد: اگر می‌خواهيم فشارهای اجتماعی کمتر شود، اگر می‌خواهيم روابط خارجی بهبود يابد و اوضاع اقتصادی متحول شود بايد با مردم در ارتباط باشيم، بايد همت کنيم و مردم را به صحنه بياوريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رمضان‌زاده افزود: اکنون شرايط به گونه‌ای است که هيچ رسانه مکتوبی در اختيار نداريم و تنها وسيله ارتباطی‌مان برنامه ۲۰:۳۰ شده است! برخورد رسانه ملی دوگانه است و تنها ابزار ارتباطی‌مان با مردم سايت‌های اينترنتی است. البته شرايط انتخاباتی رقيب را وادار خواهد کرد تا بگذارند ما نيز حرف‌مان را بزنيم.
سخنگوی دولت خاتمی، جبهه مشارکت را موفق‌ترين و منسجم‌ترين تشکل سياسی کشور دانست و افزود: بنابر اعتراف رقبا، موفق‌ترين حزب کشور هستيم اما اين امر باعث غرور ما نخواهد شد. ما گسترده‌ترين تشکيلات و قدرتمندترين نيروهای تشکيلاتی را داريم اما برای رسيدن به موفقيت نيازمند تلاش و پشتکار و نظم بيشتری هستيم.
به گفته رمضان زاده ۲۵ درصد از پروژه هسته‌ای در زمان دولت هاشمی و ۶۵درصد در زمان دولت اصلاحات انجام شد و تنها ۱۰درصد اين پروژه برعهده دولت نهم بوده است. در زمان دولت خاتمی اگر چه فعاليت‌ها در حال تعليق بود اما در تحريم نبوديم و بسياری از نيازهايمان را تأمين کرديم اما امروز ضربه‌هايی که تحريم‌ها به تکميل پروژه هسته‌ای ايران زده بسيار زيان‌بار بوده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رمضان زاده: فعاليت های هسته ای در دوره خاتمی در تعليق بود، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016