شنبه 31 شهریور 1386

وزیر دفاع: اگر خطری کشور را تهدید کند به کوبنده‌ترین شکل پاسخ خواهیم داد، مهر

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مطالب مطرح شده در چند روز اخیر درخصوص حمله نظامی به ایران را تنها عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای خواند و گفت: ما تهدیدی احساس نمی‌کنیم، اما هوشمندانه رصد می‌کنیم، اگر خطری تهدید کند به کوبنده‌ترین وجه پاسخ خواهیم داد
به گزارش خبرنگارمهر، سردار سرتیپ پاسدار مصطفی محمد نجار وزیر دفاع و پشتیبانی در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس که در جوار مرقد بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: امکانات ما در خدمت صلح و ثبات و پاسداری از امنیت منطقه است، ما همه این امکانات را برای پاسداری از صلح و ثبات منطقه می‌دانیم.

سردار نجار با تاکید بر اینکه دفاع مقدس نشان داد که کسی تاب و توان مقابله با ملت ایران را ندارد، گفت: روز ‪ ۳۱‬شهریور راباید روز صنعت دفاعی کشور نام گذاشت، امروز را باید روز بومی‌سازی صنعت دفاعی کشور دانست و این افتخار بسیار بزرگی است که نیروهای مسلح امروز نیازهایشان در داخل طراحی، تولید و تامین می‌شود.

سردار نجار افزود: نمایش نیروهای مسلح یک نوع تمرین آمادگی است و این بخش کوچکی از توان نیروهای نظامی ما بود که امروز به نمایش درآمد.

وی تصریح کرد: ما درهفته دفاع مقدس همانگونه که‌افتتاح هواپیمای جنگنده صاعقه را داشتیم، تجهیزات و ادوات دفاعی دیگری نیز به بهره برداری خواهیم رساند که از جمله آنها سیستم تصویر برداری لیزری است .

وزیر دفاع همچنین درخصوص حمله اسرائیل به سوریه و اینکه آیا این می‌تواند پیامی برای ایران باشد، گفت: اسرائیل بعد از شکست در جنگ ‪ ۳۳‬روزه حالت خفت باری را پیدار کرده و برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود نیاز به عملیات مذبوحانه دارد که نمونه آن حمله به سوریه است و این کار برای حل مشکل داخلی اسرائیل است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درپاسخ به ‌سئوالی درخصوص موضوع پرونده ‌هسته‌ای ایران نیز گفت: معتقدیم موضوع استفاده صلح آمیز ایران از فناروی هسته‌ای باید از طریق دیپلماسی و مذاکره حل شود.

وزیر دفاع خاطر نشان کرد: تامین نیازهای داخلی در کشور نشان داد که تحریم‌های دشمنان در مورد ایران شکست خورده است و این تحریم‌ها اثری نداشته است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزیر دفاع: اگر خطری کشور را تهدید کند به کوبنده‌ترین شکل پاسخ خواهیم داد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016