چهارشنبه 2 آبان 1386

کتاب "تجلی هويت ايرانی در نيويورک"، مجموعه گفت‌وگوها و سخنرانی‌های احمدی نژاد در نيويورک منتشر شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


«تجلی هويت ايرانی در نيويورک» شامل مجموعه گفت‌وگوها، گفتارها و سخنرانی‌های رييس‌جمهور در نيويورک منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، اين کتاب که از سوی نشر جمهور، مرکز پژوهش و اسناد رياست‌جمهوری، منتشر شده است، شامل ۱۳ فصل از سخنرانی‌ها، ديدارها و گفت‌وگوهای رييس‌جمهور در سفر به نيويورک که به منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل انجام شده بود، است.

در مقدمه اين کتاب با عنوان « نبرد کلمبيا؛ سرآغاز انقلاب‌های مخملين در اردوگاه ليبرال دموکراسی» آمده است: ما اکنون در متن حماسه نيويورک هستيم و به تمام ابعاد و دستاوردهای حرکت نماينده ملت ايران در اين شهر پرهياهو و به‌خصوص دانشگاه کلمبيا وقوف و آگاهی نيافته‌ايم. مدتی پس از اين رخداد تاريخی درخواهيم يافت که عمق ماجرا چه بوده و چه آثاری را برای ايرانيان و ديپلماسی ايرانی به همراه داشته است؛ چه، اين‌که آدمی در متن حادثه از کشف تمام وجوه آن قاصر است و بعضا با حب و بغض بدان می‌نگرد. آينده به اين سخن گواهی خواهد داد، اما بی‌شک به اجمال بايد گفت رويارويی فکری کلمبيا سرآغازی در عرصه‌ی بين‌المللی خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

.... اينک تدوين «تجلی هويت ايرانی در نيويورک» پاسخی به هزاران درخواست محبت‌آميز گروه‌های مختلف اجتماعی، به‌ويژه صاحبان انديشه، پژوهشگران، دانشگاهيان و دانش‌پژوهان مشتمل بر سخنرانی‌ها، گفت‌وگوها و گزارشی از جلسات پرسش و پاسخ جناب آقای احمدی‌نژاد رياست محترم جمهوری اسلامی ايران در سومين سفر کاری ايشان به نيويورک است که در اين مجلد تقديم علاقه‌مندان می‌شود....»

Copyright: gooya.com 2016