چهارشنبه 1 اسفند 1386

احمدی نژاد برای انجام پنجمين سفر دور دوم سفرهای استانی وارد هرمزگان شد، ايسنا

- احمدی‌نژاد: تصميمات دور دوم زيربنايی‌تر و عميق‌تر است


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی


رييس‌جمهور در پنجمين سفر دور دوم سفر‌های استانی صبح روز چهارشنبه وارد فرودگاه بين‌المللی بندرعباس در استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، دکتر محمود احمدی‌نژاد، پس از حضور در فرودگاه بين‌المللی بندرعباس در جمع خبرنگاران درباره اين سفر استانی، گفت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که برای بار دوم سفر به استان هرمزگان عملياتی شد. گفتنی‌ها درباره اين استان به ويژه مردم شجاع هرمزگان بسيار زياد است.

وی ادامه داد: مردم استان هرمزگان شجاع‌ترين مردم منطقه هستند و سابقه اين مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب در نظام جمهوری اسلامی‌ زبان‌زد است و به لحاظ استعداد‌ها و منابع سرشار، گل خليج‌فارس، استان هرمزگان است.

احمدی‌نژاد با بيان اين که کار‌های فراوانی در اين استان انجام شده است، تصريح کرد: با وجود اين کار‌ها ولی تا نقطه مطلوب راه طولانی داريم و اميدواريم با استعداد و همت مردم اين استان به اين افق‌های بلند برسيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس‌جمهور خاطرنشان کرد: در سفر اول به استان هرمزگان هدف ما جمع و جور کردن کار‌های باقی مانده بود و در اين سفر قصد داريم تصميمات دور اول را بررسی کنيم و اگر لازم بود از طرح‌ها و پروژه‌های اين استان حمايت‌های لازم را انجام دهيم.

احمدی‌نژاد با تاکيد بر اين که تصميمات دور دوم زيربنايی‌تر و عميق‌تر است، خاطرنشان کرد: در سفر اول به استان هرمزگان کار‌های فوری انجام گرفت و در سفر دوم کار‌های ماندگارتری خواهيم داشت.

به گزارش ايسنا در مراسم استقبال رسمی‌ از رييس‌جمهور آيت‌الله نعيم‌آبادی نماينده ولی فقيه در استان هرمزگان و صاحب محمدی استاندار، هم‌چنين جمعی ديگر از مسوولان استانی حضور داشتند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد برای انجام پنجمين سفر دور دوم سفرهای استانی وارد هرمزگان شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016