چهارشنبه 1 اسفند 1386

قطع آب بندرعباس در آستانه سفراحمدی نژاد، راديو زمانه

قطع آب شرب و جيره بندی آن در بندرعباس باعث اعتراض مردم و هجوم آنها به شهرداری ها و مساجد شهر شده است.
اين وضعيت در حالی است که محمود احمدی‌نژاد رئيس‌جمهور قرار است چهارشنبه اول اسفندماه در ادامه دور دوم سفرهای استانی به استان هرمزگان سفر کند.
خبرگزاری فارس گزارش داده از ساعت‌های اوليه روز شنبه، بيست و هفتم بهمن ماه بيشتر نقاط شهر بندرعباس دچار قطعی آب شدند و مردم به دليل بی‌اطلاعی، نسبت به ذخيره آب مايحتاج خود اقدام نکرده‌اند.
سايت خبری شهاب نيوز نيز گزارش داده مردم برای تامين اين مايحتاج ضروری و اوليه به سواحل دريای جنوب و شهرداری‌ها هجوم برده‌اند. اين در حالی است که طبق گفته مراجع مسئول، ظرف چند روز اخير حدود ۹۰۰ هزار مسافر پيش‌ ـ نوروزی نيز وارد استان هرمزگان شده‌اند.
براساس اعلام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تعميرخط لوله علت چنين مشکلی عنوان شده و و شهروندان برخی از نقاط بندرعباس به خصوص منطقه ۲۵۰۰ دستگاه را با وضع آشفته‌ای روبه رو ساخته است.
مجيد عباس وند شهروند ساکن بندرعباس در گفتگو با خبرنگار راديو زمانه گفت که آب در برخی مناطق بندرعباس وصل شده اما در ساير مناطق آب به صورت چندساعته وصل می شود و تانکرهای آبرسانی سيار در نوبت های مختلف جيره بندی برای تامين آب شرب مناطق مختلف حاضر شده اند.
خبرگزاريهای رسمی ايران از جمله ايرنا هيچ خبری در اين زمينه قطع آب شرب منتشر نکرده اند و بيشتر به حال و هوای شهر بندرعباس در استقبال در از رئيس جمهور ايران پرداخته اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايرنا در خبری از جمع آوری ۱۳۰ هزارنامه به رئيس جمهور ايران خبر داده که ۲۰ هزارنامه بدون نام و نشانی است.
احمد راستی فرماندار بندرعباس گفته است:«به دليل حجم بالای نامه ها از ۲۰ رايانه برای پردازش و جمع آوری نامه ها استفاده شده است.»

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قطع آب بندرعباس در آستانه سفراحمدی نژاد، راديو زمانه' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016